علم و تکنولوژی

دسته های تازه ایکس باکس با طرح فال آوت معرفی شدند

اگر شما از طرفداران مجموعه فال اوت (Fallout) باشید می دانید که چیزی تا عرضه سریال این مجموعه باقی نمانده است. مجموعه فال اوت را می توان یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مجموعه های تاریخ بازی های ویدئویی دانست که توانست موفقیت بسیار خوبی در این مدت کسب کند. به...

20 اسفند 1402

سامسونگ بالاخره حلقه هوشمند گلکسی رینگ را به نمایش گذاشت

سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی اعلام کرد که یک حلقه هوشمند به نام گلکسی رینگ را در دست ساخت دارد ولی اطلاعات بیشتری ارائه نداد. حالا در نمایشگاه MWC 2024 اولین عکس های رسمی از نمونه اولیه این حلقه را منتشر کرده که طراحی آن را به خوبی نشان می دهد.

7 اسفند 1402

ویژگی های احتمالی اکسپریا 5 V سونی؛ تغییرات بزرگی در راه است؟

به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی اکسپریا 5 V سونی لو رفته است که طراحی و بخشی از ویژگی های این محصول را نشان می دهد. این موبایل احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد و خوشبختانه همچنان جک 3.5 میلی متری هدفون خود را حفظ می نماید.

2 مرداد 1402

بهبود فضای خانه با دکوراسیون لوازم چوبی و رعایت اصول فنگ شویی

از دیرباز در دکوراسیون داخلی خانه ها، از چوب به عنوان یکی از مهمترین عناصری که می تواند زیبایی چشمگیر و گرما و صمیمت طبیعی به فضا بیافزاید، استفاده می گردد.

7 اردیبهشت 1402

چرا بعضی همواره دیر می رسند؟

دیر رسیدن، عادتی است که گویا بعضی نمی توانند هرگز آن را از سر خود بیندازند.

21 فروردین 1402

برترین تنظیمات موبایل برای فری فایر؛ بیشترین مقدار فریم را بگیرید

در این مدت ما شاهد حضور مجموعه های بزرگ گیمینگ روی موبایل بودیم. از ندای وظیفه (Call of Duty) گرفته تا پابجی (PUBG) که همگی عملکرد بسیار خوبی هم در این پلتفرم داشتند. با این حال بعضی از مجموعه ها نیز مطابق انتظار شرکت سازنده عمل نکرده و نتوانستند برای مدت زیادی...

3 اسفند 1401

تلف شدن 52 حیوان در دوازده باغ وحش

گوزن را کنار فنس های باغ وحش با گردنی شکسته و هیکلی خونین پیدا کردند، شیر را پنجه عفونی اش از پا در آورد و ببر در استخر باغ غرق شد، مرال ها سرما خوردند و در قلب دلفین، خون لخته شده بود. گورخر هایی که مردند وقتی از آفریقا به تهران رسیدند، بار ها به در و دیوار...

30 بهمن 1401

استادیوم آزادی خوبساخته نشده، زودمستهلک شده !، ضد زلزله بودناکباتان،افسانه است یا واقعیت؟

زلزله ، این یکی از بزرگترین کابوس های تهران است. شهری با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر. شهری که هر 158 سال یک زلزله بالای 7 ریشتر را تجربه نموده. زلزله ترکیه بهانه ای شده تا باری دیگر درباره زلزله در ایران سخن گفته گردد و کارشناسان درباره اش حرف بزنند.

20 بهمن 1401

قیمت گوشی های آیفون دوشنبه 17 بهمن 1401

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 نسخه پایه، یعنی با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت به حدود 36 میلیون تومان رسیده است. نسخه 256 گیگابایت آیفون 13 پر مکس که جزو محبوب ترین مدل های آپل در ایران به شمار می رود، حدود 80 میلیون تومان فروخته می شود و خرید نسخه یک ترابایت آن از...

19 بهمن 1401

بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی تازه بازمی گردند

بیش از چهار سال از خروج بنیانگذاران اینستاگرام از این شرکت می گذرد و حالا آنها با یک اپلیکیشن نو بازگشته اند.

15 بهمن 1401

30 فناوری اقتصاد کشت و صنعت را متحول می نماید

به گزارش خبرنگاران، دکتر مصطفی قانعی امروز در نشست کشت و صنعت های بزرگ با موضوع بهره وری و تبیین نظام مالی که در محل معاونت علمی برگزار گردید، گفت: موضوعی که در حوزه زیست فناوری مورد اهمیت است این است که سه درصد بازار جهانی حوزه زیست فناوری می تواند متعلق...

13 بهمن 1401

چگونگی خرید کالاهای اساسی با اعتبار یارانه ، اسامی کالاها، قیمت و سهم پرداختی خانوارها

طرح کالابرگ الکترونیک به منظور حمایت از سبدغذایی خانوار به صورت آزمایشی در استان هرمزگان اجرایی شده است که بر اساس آن خانوارها می توانند با اعتبار یارانه، 10 قلم کالای اساسی را یک ماه زودتر خریداری نمایند.

7 بهمن 1401

کلیسای تمپلیاکیو ، کلیسای صخره ای زیبا در هلسینکی

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در فنلاند و اماکن دیدنی هلسینکی، کلیسای تمپلیاکیو (کلیسای صخره ای) در فنلاند می باشد، که سازه ای شبیه ربات بیگانه دارد . در سفر به فنلاند بدانید که محله تولو که در مرکز فنلاند یعنی شهر هلسینکی واقع شده است، گویی صحنه ای...

3 بهمن 1401

ثبت دقیق ترین عکس ها از ماه با جزئیات باورنکردنی ، عکس

ایسنا نوشت: پژوهشگران آمریکایی با استفاده از یک سیستم راداری، دقیق ترین عکس هایی را ثبت نموده اند که تا به امروز از ماه گرفته شده است.

26 دی 1401

فست فود فریکادل ، ساندویچ های انتخابی

تعریف فست فود فریکادل رو از خیلی از دوستانم شنیدم و پیش خودم گفتم که حتما باید امتحانش کنم. فست فودی که خودمون محتویات ساندویچمون رو انتخاب می کنیم و هرچیزی با هر حجمی که دلمون بخواد رو برامون سرو میکنن. همین یه آپشن، دلیلی شد به این که تصمیم بگیرم حتما...

15 دی 1401

پلی استور در حال آزمایش بازی های دانلودی در ویندوز است

گوگل به طور رسمی دوره آزمایش بتای بازی های گوگل پلی را که روی ویندوز اجرا می شوند شروع کرد. اما در حال حاضر، فقط کاربران از منطقه ها منتخب می توانند اجرای برنامه های اندروید را مستقیماً روی رایانه شخصی خود امتحان نمایند.

4 دی 1401

تاریخ انتشار فاینال 16 رسما اعلام شد؛ تریلر نو آن را تماشا کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از تاریخ انتشار بازی فاینال فانتزی 16 برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده است.

21 آذر 1401

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A، Lympiad در اصفهان

خانه ریاضیات اصفهان با همکاری موسسه تحقیقاتی فرودنتال و گروه رستا، شانزدهمین دوره مسابقه تیمی A-Lympiad را در یازدهم آذرماه سال جاری در اصفهان برگزار می نماید.

4 آذر 1401

5 رمزارز که بعد از دوج کوین صعود می نمایند

با توجه به اینکه قیمت دوج کوین امروز به 0.10 دلار رسیده است و بیت کوین به خوبی در محدوده 20 تا 21 هزار دلار تثبیت شده است، همه نگاه ها به ارزهای دیجیتال مستعد است. برترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر چیست؟

9 آبان 1401

حواشی خرید اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت همچنان ادامه دارد

سونی می گوید از اعلامیه سازمان رقابت و بازار بریتانیا که گفته بود درباره خرید اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت تحقیق بیشتری خواهد نمود، استقبال می نماید.

10 مهر 1401
تعداد: (271)