دسته های تازه ایکس باکس با طرح فال آوت معرفی شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، اگر شما از طرفداران مجموعه فال اوت (Fallout) باشید می دانید که چیزی تا عرضه سریال این مجموعه باقی نمانده است. مجموعه فال اوت را می توان یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مجموعه های تاریخ بازی های ویدئویی دانست که توانست موفقیت بسیار خوبی در این مدت کسب کند. به همین دلیل شرکت سازنده نیز تصمیم گرفت تا سریال آن را نیز ساخته و به زودی عرضه کند.

دسته های تازه ایکس باکس با طرح فال آوت معرفی شدند

حال برای اینکه یک تبلیغ کوچک نیز برای این سریال انجام شود، مایکروسافت تصمیم گرفت تا از دسته های تازهی با زمینه فال اوت رونمایی کند. در اصل این دسته های خاص جزئی از بخش Design Lab هستند و کاربران باید وارد این بخش از سایت ایکس باکس شده و کنترلر مورد علاقه خود را با ظاهر فال اوت طراحی کنند.

این ظاهر تازه که برای کنترلرهای ایکس باکس معرفی شده دارای طراح های مختلفی از والت بوی (Vault Boy) است. والت بوی را می توان نماد سری فال اوت دانست و حضور آن در چیزی که قرار است این مجموعه را تبلیغ کند الزامی است. همینطور اینکه لوگوی ایکس باکس در بالای دسته کمی تغییر کرده و ظاهر خاصی به خود گرفته است.

نکته مثبت اینجاست که وقتی این حالت به بخش Design Lab معرفی شده باشد، یعنی کاربران می توانند شخصی سازی های دیگر نیز با این کنترلر انجام دهند. در نتیجه دست افراد برای طراحی کنترلر مخصوص خود باز بوده و می توانند از این حالت فال اوت نیز استفاده کنند. همین موضوع باعث می شود که ظاهر خاصی به خود گرفته و هر کنترلر با مورد دیگر متفاوت باشد.

مشکل اینجاست که استفاده از این ظاهر فال اوت حدود 5 دلار قیمت دارد. حال با توجه به اینکه این حالت در بخش Design Lab است کاربران باید نزدیک به 85 دلار برای یک کنترلر ساده ایکس باکس هزینه کنند که کمی غیر منطقی به نظر می رسد. البته لازم به ذکر است که طراحی آن خاص بوده و می توان گفت که کنترلر حالت کلکسیونی به خود می گیرد.

برای مقایسه اگر شما در همین بخش مایکروسافت تلاش کنید یک کنترلر الیت سری 2 طراح کنید حدود 150 دلار هزینه خواهد داشت. با این حال کنترلر الیت سری 2 دارای قابلیت های بسیار زیادی است که باعث می شود یک دسته کاملاً حرفه ای باشد. در اصل مایکروسافت با این بخش Design Lab در حال آزمایش کاربران خود است. آزمایش اینکه گیمرها تا چه حد حاضر هستند برای ظاهر دستگاه و دسته خود هزینه کرده و وقت خود را صرف طراحی آن ها بکنند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته های تازه ایکس باکس با طرح فال آوت معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته های تازه ایکس باکس با طرح فال آوت معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید