برترین تنظیمات موبایل برای فری فایر؛ بیشترین مقدار فریم را بگیرید

به گزارش وبلاگ تور کیش، در این مدت ما شاهد حضور مجموعه های بزرگ گیمینگ روی موبایل بودیم. از ندای وظیفه (Call of Duty) گرفته تا پابجی (PUBG) که همگی عملکرد بسیار خوبی هم در این پلتفرم داشتند. با این حال بعضی از مجموعه ها نیز مطابق انتظار شرکت سازنده عمل نکرده و نتوانستند برای مدت زیادی در این پلتفرم باقی بمانند. یکی از این موارد ایپکس (Apex) بود که در بهار سال آینده از دسترس خارج خواهد شد.

برترین تنظیمات موبایل برای فری فایر؛ بیشترین مقدار فریم را بگیرید

اینکه یک بازی به طور کامل در پلتفرم موبایل عرضه گردد و عملکرد خوبی داشته باشد بسیار نادر است. یکی از این موارد بازی تراریا (Terraria) است. این بازی در ابتدا تنها برای پلتفرم موبایل عرضه شد. بعد از استقبال شدید از این بازی، روی پلتفرم های دیگر نیز عرضه شده و پیشرفت بسیار زیادی کرد. بازی فری فایر (Free Fire) یکی از این عناوین است. این بازی برای پلتفرم موبایل عرضه شده و معلوم نیست که با توجه به استقبال بسیار خوب از آن برای پلتفرم های دیگر عرضه خواهد شد یا نه.

فری فایر یک بازی چند نفره، آنلاین و سوم شخص بوده که مبارزاتی در سبک بتل رویال دارد. در همینجا تعیین می گردد که این بازی سبک پرطرفداری را مورد هدف قرار داده است. به علت اینکه رقبای این بازی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و هواداران زیادی دارد. فری فایر تا الان خوب عمل نموده است. این بازی توانسته توجه گیمرهای موبایل را به خود جلب کند. حال اگر شما از علاقه مندان به این بازی هستید، دوست دارید تا برترین تجربه را در آن داشته باشید. پس با برترین تنظیمات بازی فری فایر با ما همراه باشید.

برترین تنظیمات گرافیکی بازی فری فایر

فری فایر آزادی عمل زیادی به شما در زمینه گرافیکی نمی دهد. به این شکل که عناوین دیگر ممکن است مثل یک بازی کامپیوتر با نسخه موبایل برخورد نموده و شما بتوانید موارد مختلفی را در آن تغییر دهید. این موضوع در خصوص بازی فری فایر صدق نمی کند. با این حال تنظیمات محدودی وجود داشته که انتخاب گزینه مناسب می تواند به شما یاری کند.

بازی فری فایر یک عنوان سریع است. به همین علت بهتر است که کوشش کنید تا از کمترین تنظیمات گرافیکی آغاز نموده تا بیشتری نرخ فریم را داشته باشید. محدودیت نرخ فریم را در بازی از بین برده و این گزینه یعنی Frame Rate را روی Max یا بیشترین عدد بگذارید. سپس تنظیمات گرافیکی را از کمترین حالت آغاز نموده و اگر نرخ فریم بسیار بالایی دریافت کردید، گرافیک بازی را بالاتر ببرید. اگر سخت افزار شما بسیار قدرتمند باشد قطعاً توانایی اجرای این بازی روی گرافیک بالا و نرخ فریم خوب را هم دارد. با این حال آزمون خطا بد نیست و بهتر است اولویت شما در بازی سرعت و روان بودن باشد.

برترین تنظیمات حساسیت برای بازی فری فایر

اینکه شما کدام تنظیمات را برای بازی خود انتخاب کنید، به سبک بازی شما بستگی دارد. به این معنا که شما در بازی چگونه عمل نموده و دشمنان را از چه فاصله ای از بین می برید. برای مثال اگر نزدیک باشد، تنظیمات حساسیت با زمانی که شما از دور به دشمنان حمله می کنید فرق دارد. با این حال تنظیمات پیشنهادی ما برای شما به شکل زیر است:

تنظیمات حساسیت برای مبارزات از نزدیک

این مبارزات بیشتر از فاصله نزدیک صورت گرفته و سلاح مورد استفاده نیز اکثراً شاتگان (Shotgun) است. مبارزه از فاصله نزدیک ریسک بالایی داشته و احتیاج به سرعت بالا دارد. به همین علت حساسیت نیز در این سبک از مبارزه بیشتر است.

  • General - عدد 95
  • Red Dot - عدد 90
  • 2X Scope - عدد 85
  • 4X Scope - عدد 75
  • Sniper Scope - عدد 58
  • Free Look - عدد 67

تنظیمات حساسیت برای مبارزه در فاصله میانه

این سبک مبارزه تعادل بسیار خوبی دارد. به این معنا که مهم نیست دشمنان شما در چه فاصله ای باشند، شما قطعاً عملکرد خوبی نسبت به آن ها خواهید داشت. نکته اینجاست که سلاح های این سبک از بازی بیشتر مسلسل بوده ولی موارد دیگر نیز استفاده می شوند.

  • General - عدد 100
  • Red Dot - عدد 80
  • 2X Scope - عدد 70
  • 4X Scope - عدد 60
  • Sniper Scope - عدد 50
  • Free Look - عدد 58

تنظیمات حساسیت برای مبارزه از فاصله دور

این سبک از مبارزه جذابیت دو مورد قبلی را ندارد. با این حال حالت امنی داشته و شما کمتر در این حالت می میرید. سلاحی که اکثراً بازیکنان از راه دور استفاده می نمایند، اسنایپر (Sniper) است. برای تیر اندازی شما احتیاج به یک هدف گیری دقیق دارید، به همین علت باید کوشش کنید تا تنظیماتی را انتخاب کنید که روی دقت تمرکز دارند.

  • General - عدد 100
  • Red Dot - عدد 80
  • 2X Scope - عدد 70
  • 4X Scope - عدد 60
  • Sniper Scope - عدد 52
  • Free Look - عدد 58

چگونه تنظیمات حساسیت را تغییر دهیم؟

برای تغییر تنظیمات حساسیت باید وارد قسمت اصلی تنظیمات که در سمت راست و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است بشوید. در آنجا با تنظیمات مختلف بازی روبرو خواهید شد. یکی از این موارد قسمت حساسیت (Sensitivity) است. در اینجا مواردی که می خواهید را انتخاب نموده و آن را تغییر دهید.

به طور کلی تنظیمات یک بازی اهمیت زیادی دارند. شما نباید تصور کنید که تنظیمات پایه بازی برای همه افراد مناسب است. قطعاً اینگونه نیست و سبک بازی هر فرد با فرد دیگر فرق دارد. به همین علت باید کوشش کنید تا برترین مورد که مناسب سبک بازی شما است را انتخاب نموده و سپس به تجربه بازی بپردازید. بازی فری فایر به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود است.

منبع: 91mobiles.com

دسته بازی Pubg مدل CH15

490,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی PubG ایکس او مدل XO-H10 مناسب برای گوشی موبایل

439,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی Pubg گیمسر مدل F2Fire بسته 2 عددی

285,000 تومان

مشاهده و خرید

دسته بازی بک بون مدل BB02WS

5,280,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین تنظیمات موبایل برای فری فایر؛ بیشترین مقدار فریم را بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تنظیمات موبایل برای فری فایر؛ بیشترین مقدار فریم را بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید