وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن 31 شهریور معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، هفته گذشته، وان پلاس تایید کرد که به زودی نسخه Prime Blue ادیشن گوشی وان پلاس 10R را عرضه خواهد نمود. این گوشی هوشمند از زمان عرضه و معرفی در اردیبهشت ماه سال جاری، با گزینه های رنگی مشکی و سبز به کاربران ارائه شده است. به همین دلیل این شرکت با انتشار توییت جدیدی تاریخ رسمی معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن را تأیید نموده است. باید خاطرنشان کنیم گوشی وان پلاس 10R در حقیقت همان گوشی پرچم دار وان پلاس Ace است که اوایل سال 1401 در چین رونمایی شد و آن گوشی هم در حقیقت ریلمی GT Neo3 محسوب می گردد.

وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن 31 شهریور معرفی می گردد

طبق توییتی که وان پلاس به اشتراک گذاشته، این شرکت 31 شهریور ماه (22 سپتامبر) گوشی هوشمند وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن را به طور رسمی معرفی خواهد نمود. این نسخه به طور انحصاری در آمازون هند به وسیله جشنواره بزرگ هند 2022 به فروش می رسد. با این حال، انتظار می رود که این گوشی احتمالاً به وسیله فروشگاه آنلاین OnePlus.in و فروشگاه حضوری OnePlus در دسترس قرار بگیرد.

گوشی وان پلاس 10R ظاهراً با دو نوع باتری عرضه می گردد. نوع اول آن، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است که با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. بعلاوه این دستگاه از شارژ 150 واتی SuperVOOC پشتیبانی می نماید که می تواند باتری این گوشی هوشمند را ظرف کمتر از 20 دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. این مدل حدود 552 دلار قیمت دارد.

مدل با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 10R با پیکربندی های 8 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. این مدل ها نیز به ترتیب با برچسب قیمتی 489 و 539 دلار روانه بازار گوشی های هوشمند خواهند شد. بعلاوه این دو مدل از شارژ 80 واتی پشتیبانی می نمایند. معین نیست که آیا تمام معینات فنی 10R در نسخه Prime Blue نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گوشی وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 411 ppi پشتیبانی می نماید. روی نمایشگر این گوشی هوشمند گوریلا گلس ویکتوس به محافظت می پردازد و در مرکز آن نیز حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

گفته می گردد که وان پلاس از پردازنده Dimensity 8100-Max به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. این تراشه، یک پردازنده هشت هسته ای است که با فرآیند ساخت 5 نانومتری فراوری شده و پردازنده گرافیکی MALI G610 در کنار آن به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این پردازنده، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز وجود دارد.

در بخش دوربین نیز این شرکت از یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی این گوشی هوشمند بهره برده که سنسور اصلی آن، یک دوربین 50 مگاپیکسلی است. علاوه بر آن، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز روی ماژول دوربین این گوشی قرار گرفته است. بعلاوه یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. آن طور که به نظر می رسد سیستم عامل اندروید 13 نیز روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و کاربران می توانند برای افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی از کارت حافظه میکرو SD نیز بهره ببرند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن 31 شهریور معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 10R Prime Blue ادیشن 31 شهریور معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید