هوش مصنوعی

بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی تازه بازمی گردند

بیش از چهار سال از خروج بنیانگذاران اینستاگرام از این شرکت می گذرد و حالا آنها با یک اپلیکیشن نو بازگشته اند.

15 بهمن 1401

7 اپلیکیشن اندروید و iOS برای آنکه با گوشی عکس سه بعدی بگیرید

گرفتن عکس سه بعدی با گوشی اندرویدی یا آیفون کار خیلی سختی نیست. البته اگر اپلیکیشن های مناسب این کار را در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم می توانند تصاویر دوبعدی (2D) شما را به تصاویر سه بعدی (3D) تبدیل نمایند تا جلوه ای...

23 شهریور 1400

برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب یا یک سال بدون نمایشگاه؟

به گزارش خبرنگاران ، کارشناسان حوزه فرهنگ موضوع برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب را در برنامه گفت و گوی فرهنگی رادیو گفت و گو آنالیز کردند.

5 تیر 1399

هوش مصنوعی پیغام های واتس اپ را اسکن می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فیس بوک تصمیم دارد با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی که در دستگاه های کاربران نصب می گردد، محتوای سرویس واتس آپ را اسکن و کنترل کند.

11 شهریور 1398

هوش مصنوعی متن را به صوت تبدیل می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فناوری تبدیل متن به صوت هر روز هوشمندتر می گردد اما هنوز مسئله ای در راستا پیشرفت آن وجود دارد. این فناوری هنوز هم نیازمند مدت زمان آموزش و منابع زیادی است تا بتواند بازدهی طبیعی تر ارائه کند.

5 مرداد 1398

نخستین دوره رویداد ملی ایده پردازی فراساحلی برگزار می شود

تهران- خبرنگاران- نخستین دوره رویداد ملی ایده پردازی فراساحلی خرداد ماه امسال با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

1 مرداد 1398

تکنولوژی جت های جنگنده مدرن در خودروی ژاپنی

این سیستم از روی جت های جنگنده مدرن الهام گرفته شده است، به طوری که خلبان هم به طور مستقیم، هواپیما را کنترل نمی کند، بلکه این تعامل هواپیما و خلبان است که یک جت جنگنده مدرن را در هوا به پرواز درمی آورد.

11 خرداد 1398