شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I، City)

به گزارش وبلاگ تور کیش، در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی مالزی قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مالزی یعنی شهر نورهای دیجیتالی (I-City) را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I، City)

شهر نورهای دیجیتالی یا شهر نورانی آی سیتی با 72 هکتار ، پارک خیره کننده نورانی در شاه عالم - مالزی است که بخاطر نمایش شبانه رنگارنگ آن با LED های روشن و بعلاوه سواری هیجان انگیز آن معروف است. شهر نورانی آی سیتی (i-City) به عنوان شهر نور دیجیتال نیز شناخته شده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • تماشای های پنانگ مالزی
  • حمل و نقل عمومی کوالالامپور مالزی
  • 24 ساعت درجزیره لنکاوی مالزی لنکاوی
  • راهنمای اخذ ویزای توریستی مالزی
  • سوغات پنانگ مالزی

این شهر دیجیتال خیابان های خرید لوازم مد روز و یک پارک دارد که برای افرادی که در پی محلی برای استراحت می گردند، مناسب است.

در زیرساخت این شهر از با فناوری پیشرفته استفاده شده است و چراغ های دیجیتالی بی نظیری را به نمایش می گذارد. این جاذبه ها در سیتی پارک یا سیتی واک واقع شده اند.

شما می توانید در پارک اوقات خوشی را بگذرانید، مجسمه های فوق العاده را تماشا نمایید و یک دنیای کاملا تازه مملو از چراغ های خیره کننده را تجربه نمایید. این مکان برای تمام اعضای خانواده مناسب است.

یک دوربین همراه خود داشته باشید تا از نمایش های شگفت انگیز و باشکوه چراغ ها عکس بگیرید. واقعا جادویی است!

دسترسی

از PJ/KL، وارد بزرگراه فدرال شوید و به سوی شاه عالم بروید. از عوارضی باتو تیگا خارج شوید و در پی نخستین پمپ بنزین BP بگردید. سپس در محل تابلوی UiTm/i- City به سوی چپ بپیچید. مستقیم پیش بروید تا به چراغ راهنما برسید، سپس به راست بپیچید. در سمت چپ جاده رانندگی نمایید تا پیش از رسیدن به چراغ راهنما، پمپ بنزین شل و رستوران KFC را مشاهده نمایید. UiTM در سمت راست شما خواهد بود. پیش از چراغ راهنما به سوی چپ بپیچید، سپس مستقیم پیش بروید تا به یک سه راهی برسید، از آنجا به چپ بپیچید. به محض تماشا یک توپ زرد رنگ، به سوی چپ بپیچید، در صورتی که یکبار دیگر به سوی چپ بپیچید به آی-سیتی می رسید.

منبع: تاپ تراول

به "شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I، City)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر نورهای دیجیتالی مالزی (I، City)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید