اخبار سیاسی

مسکو: ایران و روسیه به کار روی توافقنامه راهبردی ادامه می دهند

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه شرح داد، تهران و مسکو همچنان به کار بر روی توافقنامه راهبردی تازه میان دوکشور ادامه می دهند

29 تیر 1402

راه اندازی کمپین آمریکایی پول خود را جابجا کنید

نورنیوز نوشت: اقتصاددانان آمریکایی کمپینی را برای انتقال پول از بانک های بزرگ به بانک های محلی راه اندازی کردند.

5 اردیبهشت 1402

دره شاه پسند تهران کجا است؟

اگرچه محله های شمال شهر دیگر کمتر نشانی از شمایل روستایی خود دارند، اما هنوز در محله سوهانک می گردد از کوچه باغ ها، درختان کهنسال و حتی خانه های قدیمی به جا مانده از گذشته سراغ کرد. سوهانک اما آبادی کوچکی پر از داستان و ماجرا بود و لقب های جالبی چون دره...

4 اردیبهشت 1402

نوسان قیمت در بازار گوشت مرغ گرم، گوشت ران گوسفند، بدون چربی چند؟

بازار گوشت مرغ این روز ها با انواع قیمت ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر 63 هزار تومان است.

28 فروردین 1402

برترین سریال های تازه کره ای در اسفند و فروردین

ماه مارس 2023 ماه پرتنوع و جذابی برای هواداران سریال های کره ای است. سریال های تاریخی، تخیلی، کمدی، عاشقانه و خلاصه هر نوع ژانری که دلتان بخواهد در بین گزینه هایی که این ماه می توانید دیدنشان را آغاز کنید وجود دارند.

14 اسفند 1401

شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی

باشگاه استقلال تاکید نمود که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مسئله ای رای حضور در این تیم ندارد.

10 اسفند 1401

تلف شدن 52 حیوان در دوازده باغ وحش

گوزن را کنار فنس های باغ وحش با گردنی شکسته و هیکلی خونین پیدا کردند، شیر را پنجه عفونی اش از پا در آورد و ببر در استخر باغ غرق شد، مرال ها سرما خوردند و در قلب دلفین، خون لخته شده بود. گورخر هایی که مردند وقتی از آفریقا به تهران رسیدند، بار ها به در و دیوار...

30 بهمن 1401

وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در کرمانشاه

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در استان، گفت : الان بیکارترین قشر جامعه به دلیل نبود مهارت کافی در راستای ورود به بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

13 آبان 1401

کشف اسکلت 76 کودکی که قربانی مراسم مذهبی شدند

مقبره 76 کودکی که حدود 1000 سال پیش طی مراسم مذهبی تمدن چیموی پیش از کلمبیا قربانی شده بودند، در پرو پیدا شد.

12 مهر 1401

صنایع نرم و خلاق، توسعه مالی را کلید می زنند

یک نماینده مجلس از نقش مجلس شورای اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری برای حمایت از صنایع نرم و شرکت های خلاق گفت.

30 شهریور 1401

ماجرای یک بخشنامه دردسرساز مالیاتی ، مالیات علی الحساب همه کالاهای وارداتی نصف شد

رئیس کل سازمان مالیاتی با اشاره به چالش های اجرایی متعدد یک بخشنامه، خواستار اصلاح نرخ مالیات علی الحساب همه کالاهای وارداتی شده و اخیرا احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با این درخواست موافقت کرده است.

19 شهریور 1401

مقایسه 4 کشور برتر توریستی در اطراف ایران!

مقایسه کشورهای توریستی اطراف ایران هم از جنبه توریستی و هم از جنبه مهاجرتی موضوع قابل اهمیتی هستند. حتما شما هم دوست دارید کشورهای برتر توریستی اطراف ایران را بیشتر بشناسید و از شرایط و جنبه های مختلف این کشورها بیشتر بدانید. چهار کشور برتر توریستی اطراف...

12 شهریور 1401

افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری شاتل در قزوین با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه

شرکت شاتل، پس از ، پروژه فیبر نوری خود در شهر قزوین را کلید زد تا شهروندان قزوینی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا نمایند. شاتل در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه ملی فیبر نوری خود، سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه را به نمایش گذاشت.

3 مرداد 1401

رئیس سازمان بهزیستی: 13 میلیون نفر در ایران حاشیه نشین هستند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مدیران بهزیستی در ها را باز گذاشته اند تا از ظرفیت های نخبگانی و مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده نمایند.

30 تیر 1401

رئیس هیئت مذاکره کننده یمن: رژیم عربستان جدیت خود را در صلح اثبات کند

رئیس هیئت مذاکره کننده یمنی در واکنش به اعلام ابتکار عمل مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید نمود، رژیم سعودی باید جدیت خود را برای دستیابی به صلح نشان داده و با این ابتکار عمل به شکل مثبتی تعامل کند.

12 تیر 1401

وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند، شیراز مشکل زمین ندارد

خبرنگاران/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وعده های خود در مورد استان فارس در حوزه های راه، ریل و مسکن عمل کند.

6 تیر 1401

زندگی در بندرعباس چگونه است؟

بندرعباس مرکز استان هرمزگان، یکی از مهم ترین شهرهای جنوبی ایران و بزرگ ترین بندر کشور است. ازاین رو، مهاجران زیادی آن را برای کار و زندگی انتخاب می نمایند.

4 تیر 1401

گلکسی S22 فن ادیشن و S23 شاید با همان تراشه های اگزینوس به جای مدیاتک عرضه شوند

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است برای گوشی های گلکسی S22 فن ادیشن و سری گلکسی S23 از همان تراشه های اختصاصی خود به جای تراشه های ساخت مدیاتک استفاده کند.

3 تیر 1401

خسارت 13 هزار میلیارد تومانی سرمای بهار به باغات پسته کرمان

رئیس اتاق کرمان گفت: خسارت وارد شده به باغات پسته استان کرمان به علت کاهش دما در فروردین ماه امسال، به صورت مستقیم 13 هزار میلیارد تومان و با احتساب زنجیره محصول پسته، چند ده هزار میلیارد تومان برآورد می گردد.

31 خرداد 1401

بازدید روحانی از روم باستان

حسن روحانی رییس جمهوری ایران و اعضای هیات همراه در آخرین ساعات سفر سه روزه خود به رم، از منطقه ها باستانی روم قدیم و آثار چند هزار ساله برجای مانده در مرکز ایتالیا بازدید کرد.

18 خرداد 1401
تعداد: (281)