وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در استان، گفت : الان بیکارترین قشر جامعه به دلیل نبود مهارت کافی در راستای ورود به بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در کرمانشاه

عزیز نوری سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : براساس رسالت سازمان؛ آموزش فنی و حرفه ای متوالی آموزش های مهارتی در کشور است.

وی ادامه داد: آموزش فنی و حرفه ای استان به تبع از سیاست های سازمان با تعهد 16 هزار نفری در بخش دولتی و تقریبا نزدیک 20 هزار نفری در بخش خصوصی مجری آموزش ها است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه شرح داد: مخاطبان در بحث آموزش شامل تمامی گروه های هدفی هستند که قصد دارند در بخش اشتغال نقش آفرینی کنند، چون برای ورود به مقوله اشتغال داشتن مهارت از الزامات است.

وی با اشاره به وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در استان، گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان اهداف اصلی ما در بحث آموزش، الان بیکارترین قشر جامعه به دلیل عدم مهارت کافی در راستای ورود به بازار کار هستند.

نوری با بیان اینکه در پی تحقق شعار هر دانشجو یک مهارت هستیم، شرح داد: اقدامات پیشگیرانه هر دانش آموز یک مهارت را در برنامه کاری داریم که در این راستا تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش استان منعقد و فعالیت ها هم شروع شده است .

وبلاگ تور کیش کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 39 هزار فارغ التحصیل بیکار در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید