اخبار مجلس

شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی

باشگاه استقلال تاکید نمود که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مسئله ای رای حضور در این تیم ندارد.

10 اسفند 1401

صنایع نرم و خلاق، توسعه مالی را کلید می زنند

یک نماینده مجلس از نقش مجلس شورای اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری برای حمایت از صنایع نرم و شرکت های خلاق گفت.

30 شهریور 1401

رئیس سازمان بهزیستی: 13 میلیون نفر در ایران حاشیه نشین هستند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مدیران بهزیستی در ها را باز گذاشته اند تا از ظرفیت های نخبگانی و مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده نمایند.

30 تیر 1401

پروژه ریل گذاری راه آهن چابهار ، زاهدان شروع شد

پروژه ریل گذاری راه آهن چابهار - زاهدان، روز چهارشنبه در حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رئیس مجلس و جمعی از مسئولان کلید خورد.

24 فروردین 1401

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در آق قلا ، اختصاص 10 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی

استاندار گلستان از تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان آق قلا اطلاع داد.

20 فروردین 1401

فدراسیون فوتبال حذف استقلال و پرسولیس را پذیرفت؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه شب در نامه ای مهم به باشگاه های ایرانی و فدراسیون فوتبال، از ورود به پرونده مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان و درخواست برای ابطال مجوز های حرفه ای صادر شده برای این سه تیم و ارسال پرونده به کمیته...

1 اسفند 1400

پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی

به گزارش خبرنگاران، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی نوشت: برای حمایت از بازنشستگان در لایحه بودجه، 200 هزار میلیارد تومان کمک به صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری دیده شده؛ ناترازی صندوق ها میراث شومی است که دولت سیزدهم در جهت...

22 بهمن 1400

بودجه دانشگاه صنعتی سهند تبریز برای سال آینده اعلام شد

براساس لایحه تقدیمی دولت به مجلس، بودجه دانشگاه صنعتی سهند برای سال 1401، 1 هزارو 627 میلیارد و 585 میلیون ریال پیش بینی شده است.

20 بهمن 1400

تجمع خانواده بیماران SMA مقابل مجلس

تجمع گروهی از خانواده بیماران SMA از روز یکشنبه مقابل مجلس ادامه دارد، تامین دارو و مسائل درمانی از جمله مطالبات این خانواده ها است، آن ها با در دست داشتن پلاکارد هایی خواهان واردات داروی این بیماران شدند.

12 بهمن 1400

میرکاظمی: به جای افزایش حقوق، قدرت خرید را بالا می بریم، افزایش حقوق ها در سال آینده؛ 10 تا 30 درصد

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه 1401 دولت به جای اینکه حقوق ها را افزایش دهد ، قدرت خرید را افزایش خواهد داد.

28 دی 1400

مصوبه هوشمندسازی ثبت مشارکت ها و نحوه تشویق شهروندان اجرا نشده است

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران طی تذکری در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت تذکر بنده مربوط به عدم اجرا و اقدام مصوبه هوشمندسازی ثبت مشارکت ها و نحوه تشویق شهروندان است که بیش از 8 ماه از این مصوبه گذشته است.

12 آذر 1400

ثروتمندترین نویسندگان دنیا کدامند؟

گذران زندگی به وسیله نویسندگی کار ساده ای نیست. زیرا ممکن است نویسنده ای ماه ها یا حتی سال ها برای چاپ یک کتاب زمان بگذارد، اما در نهایت کتابش به علت شرایط بد مالی، فروش خوبی نداشته باشد. از این رو نمی توان هزینه های زندگی را تنها با حرفه نویسندگی پیش برد....

27 شهریور 1400

جامعه دانشگاهی پیشنهادات خود برای بودجه 1401 را به مجلس ارائه کند

شاکری گفت: از جامعه دانشگاهی درخواست داریم پیشنهادات خود را برای بودجه سال 1401 به مجلس اعلام کند تا بودجه ریزی این مراکز عملیاتی تدوین گردد.

7 شهریور 1400

ساعت کاری دانشگاه آزاد تغییر کرد

با توجه به گرمای هوا و مصوبه دولت، تغییر ساعت کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی براساس مصوبه هیات رئیسه این دانشگاه اعلام شد.

11 مرداد 1400

قرائت گزارش کمیسیون اصل نود از اصلاح قانون صدور چک

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در قرائت گزارش این کمیسیون درباره اصلاح قانون صدور چک، از برگشت خوردن 17 میلیون فقره چک در سال 96 طبق گزارش بانک مرکزی اطلاع داد و گفت: ارقام این چک ها 160 هزار میلیارد تومان بوده است.

22 تیر 1400

روزانه 20 نفر در استان آذربایجان شرقی جان خود را بر اثر کرونا از دست میدهند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگاران گفت: در حال حاضر تعداد موارد روزانه بستری در استان آذربایجان شرقی بیش از 1500 نفر است که 130 نفر را بیماران بدحال تشکیل میدهند. تعداد موارد روزانه...

23 اردیبهشت 1400

مصوباتی برای تسهیل در امور عشایر استان سمنان

در جلسه شورای عشایری استان سمنان در باره تامین نهاده ها، آبرسانی، بازگشایی راه های عشایری، توزیع آرد، حمل دام و اعطای تسهیلات تصمیم گیری شد.

15 اردیبهشت 1400

استاندار مازندران خواهان تشکیل شورای عالی حمایت از حقوق جامعه هدف سازمان های حمایتی شد

خبرگزاری خبرنگاران- با حضور استاندار مازندران از معلولین منتخب و پیروز در عرصه های علمی، ورزشی، تحصیلی و فرهنگی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد .

16 دی 1399

مجلسی ها وارد گود حمایت از زیان دیدگان بورس می شوند، روش غلط دولت موجب زیان سهامداران شد

نمایندگان مجلس:بنا نیست دولت برای تامین بودجه خود از هر روشی استفاده کند و بار تامین بودجه خود را با خسارت مردم جبران کندو به دوش مردم بیاندازد!

8 آبان 1399

ایرادات لایحه حذف چهار صفر از نظام پولی برطرف شد

خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان بر لایحه حذف چهار صفر از نظام پولی و لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

5 آبان 1399
تعداد: (42)