معاون وزیر راه در گفت و گو با خبرنگاران: اجرای طرح تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور ، مشکل کمبود لاستیک کامیون ها رفع شده است

به گزارش وبلاگ تور کیش، حسن نیا گفت: طرح کرایه براساس تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور در حال اجراست و مشکل کمبود لاستیک کامیون ها رفع شده است.

معاون وزیر راه در گفت و گو با خبرنگاران: اجرای طرح تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور ، مشکل کمبود لاستیک کامیون ها رفع شده است

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار ،گفت: طی چند ماه گذشته با اقدامات و پیگیری های وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی مشکل کمبود لاستیک کامیون ها تاحدودی رفع شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح کرایه بر اساس تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور در حال اجراست و تا حدودی مسائل کرایه جابجایی بارها در بعضی از استان ها رفع شده است.

بیشتر بخوانید:

حسن نیا گفت: اجرای هر دستورالعملی باعث می گردد که بعضی افراد سود ببرند و بعضی متضرر شوند. با اجرای طرح تُن کیلومتر بعضی از صاحبان کالا و بار متضرر شده اند که همین موضوع باعث ایجاد موانعی بر سر راه اجرای این طرح شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: نمی توانیم بگوییم که طرح تُن کیلومتر صددرصد باعث رفع شدن مشکل کرایه کامیون ها شده است اما تا حدودی باعث حذف سوداگران و دلالان فعال در این حوزه شده است.

وی در انتها گفت: هم اکنون جابجایی کالا در تمامی جاده های کشور در حال اجرا است و هیچ مسئله ای در این باره وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون وزیر راه در گفت و گو با خبرنگاران: اجرای طرح تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور ، مشکل کمبود لاستیک کامیون ها رفع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر راه در گفت و گو با خبرنگاران: اجرای طرح تُن کیلومتر در تمامی استان های کشور ، مشکل کمبود لاستیک کامیون ها رفع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید