رده بندی شرکت های صادر کننده در روز ملی صادرات به چه شکلی است؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، معاون اتاق بازرگانی ایران گفت: رده بندی شرکت ها هرسال به وسیله کارگروه آنالیز شده و در صورتی که شرکت کننده 9 سال به عنوان برگزیده انتخاب به عنوان مدال آور و پیشکسوت محسوب می گردد.

رده بندی شرکت های صادر کننده در روز ملی صادرات به چه شکلی است؟

علی چاغروند گفت: فراخوانی را سازمان توسعه وتجارت از تیر ماه برای شرکت در مراسم روز ملی صادرات ارائه می کندو از آن بازه زمانی فرآیند آنالیز ها آغاز می گردد

به گفته دبیر اجرایی روز ملی صادرات و معاون اتاق بازرگانی ایران برای آنالیز صادرنمایندگان نمونه کارگروهی متشکل از نماینده وزارت جهادکشاورزی، سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان ملی استاندارد و اتاق تعاون در قالب 74 گروه کالایی هستند که اقدام به آنالیز کالا و محصولات می نمایند .

او می گوید : در صورتی که شرکت نماینده نمره 550 را از 900 کسب کند وارد فهرست رتبه بندی می گردد.

چاغروند گفت: جایزه صادر نمایندگان برتر در سه رده ملی ، ممتاز و مدال آور است و فردی که در اولین سال شرکت و برگزیده گردد در رده جایزه ملی قرار می گیرد و در صورتی که 4سال پیاپی جایزه کسب کند در رتبه ممتاز قرار می گیرد و در صورتی که 8 سال جایزه برتر را کسب کند به عنوان مدال آور شناخته می گردد.

او گفت: شرکتی که 9 سال به عنوان رتبه برتر شناخته شده مدال آور است و به عنوان پیشکسوت محسوب می گردد و باید جای خود را به شرکت های جوان دهد.

وبلاگ تور کیش مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رده بندی شرکت های صادر کننده در روز ملی صادرات به چه شکلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی شرکت های صادر کننده در روز ملی صادرات به چه شکلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید