خسارت 16.5 میلیارد دلاری بن سلمان در معامله ای که تنها 45 دقیقه طول کشید!

به گزارش وبلاگ تور کیش، گروه اقتصادی سافت بانک ژاپن از خسارت 16.5 میلیارد دلاری صندوق چشم انداز این شرکت که عربستان از بزرگترین سرمایه گذاران آن است اطلاع داد.

خسارت 16.5 میلیارد دلاری بن سلمان در معامله ای که تنها 45 دقیقه طول کشید!

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور کیش به نقل از عربی 21، گروه اقتصادی سافت بانک ژاپن دیروز اعلام نمود که صندوق چشم انداز این گروه که تحت حمایت عربستان است در سال اقتصادی منتهی به مارس 16.5 میلیارد دلار خسارت دیده است.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در سال 2017 طی ملاقات با ماسایوشی سان رئیس شرکت ژاپنی سافت بانک تصمیم گرفت که 45 میلیارد دلار در این صندوق سرمایه گذاری کند که به گفته ماسایوشی سان این قرار داد در 45 دقیقه امضا شد.

گروه سافت بانک طی صدور بیانیه ای که رویترز منتشر نموده گفت: صندوق چشم انداز برای سومین دوره متوالی دچار خسارت شده و علت آن به وخامت اوضاع بازار به ویژه بخش تکنولوژی در سایه شیوع ویروس کرونا برمی شود.

در سال 2017، رئیس شرکت ژاپنی سافت بانک طی یک گفت وگوی تلویزیونی جزئیات این قرارداد را که در آن بن سلمان را برای سرمایه گذاری 45 میلیارد دلاری در این گروه تشویق نموده بود، افشا کرد.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید چگونه توانستی محمد بن سلمان را در عرض یک ساعت برای اسن سرمایه گذاری عظیم ترغیب کنی ابراز داشت: یک ساعت نه! من در عرض 45 دقیقه او را برای یک سرمایه گذاری 45 میلیارد دلاری قانع کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خسارت 16.5 میلیارد دلاری بن سلمان در معامله ای که تنها 45 دقیقه طول کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 16.5 میلیارد دلاری بن سلمان در معامله ای که تنها 45 دقیقه طول کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید