برگزاری شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A، Lympiad در اصفهان

به گزارش وبلاگ تور کیش، خانه ریاضیات اصفهان با همکاری موسسه تحقیقاتی فرودنتال و گروه رستا، شانزدهمین دوره مسابقه تیمی A-Lympiad را در یازدهم آذرماه سال جاری در اصفهان برگزار می نماید.

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A، Lympiad در اصفهان

ای-لیمپیاد (A-Lympiad)، یک مسابقه جهانی ریاضی است که با هدف آشنایی با تفکر ریاضی، افزایش قدرت تفکر، یادگیری تکنیک های مدل سازی ریاضی و نیز تقویت مهارت کار گروهی، در کشور هلند و نیز کشور هایی که با موسسه تحقیقاتی فرودنتال هلند، تفاهم نامه همکاری منعقد نموده اند، برگزار می گردد.

کارشناس آموزش ریاضی خانه ریاضیات، در رابطه با چگونگی برگزاری مسابقه ای-لیمپیاد، اظهار کرد: مسابقه ای-لیمپیاد، با همیاری تیم های سه نفره از دانش آموزان سطح متوسطه، پایه های نهم، دهم و یازدهم، در یازدهم آذرماه برگزار می گردد.

شراره دستجردی، با تاکید بر اهمیت علم ریاضی در زندگی افراد، خاطر نشان کرد: شرکت در این مسابقه، باعث می گردد، شرکت نمایندگان با تفکر و زبان ریاضی آشنا شوند و کاربرد ریاضی را در زندگی واقعی خود ببینند.

او بعلاوه اضافه نمود: در این مسابقه، شرکت نمایندگان سعی می نمایند با همفکری، به سوالات پاسخ دهند و این نوع از همیاری، باعث تقویت ارتباط و افزایش مهارت کار گروهی در میان دانش آموزان می گردد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند، تا امروز چهارم آذرماه، به دو صورت حضوری و غیرحضوری، برای ثبت نام خود اقدام و برای آگاهی از اطلاعات بیشتر، به سایت خانه ریاضیات، به نشانی www.mathhouse.org مراجعه نمایند.

وبلاگ تور کیش اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A، Lympiad در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A، Lympiad در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید