خبرنگاران ملی پوش دوچرخه سواری: اهداف مهمی دارم

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران- خبرنگاران- عضو تیم ملی دوچرخه سواری با بیان اینکه اهداف مهمی دارد، گفت: سال جدید برایم زمان حضور در مسابقات مهم بین المللی برای کسب مدال های بیشتر و تجربه اندونزی در کنار المپیکی ها است.

خبرنگاران ملی پوش دوچرخه سواری: اهداف مهمی دارم

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین 2018 پیروز به کسب اولین مدال در دوچرخه سواری کوهستان شد. او سال جاری نیز در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به مدال برنز دست یافت.

پرتوآذر در گفت وگو با وبلاگ تور کیش سال 98 را سال خوبی برشمرد و گفت: این سال برایم با حضور در کمپ 2 ماهه به طور انفرادی در اروپا برای شرکت در معتبرترین رویدادها شروع شد. در سه مسابقه سطح یک و دو دنیای و 2 مرحله کاپ دنیای در کنار بهترین نفرات دنیا شرکت کردم و این امر به ارتقای عملکردم یاری بسیاری کرد.

وی افزود: شرکت در سومین مرحله کاپ دنیای در سوییس و کسب بهترین نتیجه در رشته کوهستان و نیز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و کسب مدال برنز در انفرادی رشته کوهستان صندلیم را در دوچرخه سواری آسیا اثبات کرد. هرچند همچنان و با وجود نبود توجه به این همه پیشرفت، امکان مدال آوری در این رشته وجود دارد. شاید اگر رشته دیگری را انتخاب می کردم، بدون کسب هیچ مدالی خیلی بیشتر دیده می شدم.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان مطرح نمود: پیروزیت و رسیدن به مدال قهرمانی آسیا در رقابت با کشورهایی مثل چین که سابقه قهرمانی دنیا در بخش زنان را در کارنامه دارد یا ژاپن که با سرمایه گذاری میلیون دلاری در سال های اخیر به یکی از قدرت های آسیا و دنیا تبدیل شده یا تایلند که با برگزاری مسابقات بین المللی بسیار زیاد در طول سال، به بالا بردن سطح این رشته یاری می نماید، کار بسیار بزرگی است. شاید اگر امکانات و برخورداری از علم روز دوچرخه سواری کشورهای دیگر را داشتم و حمایت بیشتری از من می شد، کسب سهمیه المپیک هم در کارنامه سال جاری ثبت شده بود.

وی یادآور شد: تلخ ترین اتفاق سال 98، از دست دادن مدال قهرمانی آسیا کراس کانتری در لبنان بود. شانس بالایی برای رسیدن به این مدال داشتم اما بنا به دلایلی به آن نرسیدم. شیرین ترین اتفاق هم رسیدن به مدال قهرمانی آسیا در تایلند بود که مزد سرسختی و کوششم را گرفتم.

پرتوآذر یادآور شد: بدون شک در سال 99 قصد دارم تا بیشترین تجربه را در کنار ورزشکاران همواره آماده اروپایی که خود را برای بازی های المپیک 2020 آماده می نمایند، کسب کنم. در کنار آنان به رقابت تنگاتنگی بپردازم و از تجارب این دوچرخه سواران برای کسب سهمیه المپیک 2024 استفاده کنم. همان طور که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در تایلند با هزینه شخصی به مسابقات کاپ دبی رفتم و مقام سوم را کسب کردم، در رقابت های دنیای و بین المللی اروپا نیز حضور می یابم تا به پیروزیت های بالاتری برسم.

وی افزود: باید تمرین های سختی داشته باشیم تا به مدال آوری برسیم. بعضی از رشته ها مثل دوچرخه سواری این تمرین ها را ندارند و به همین دلیل در ایران علم این رشته به روز نیست. تا به امروز در دوچرخه سواری هزینه زیادی کردم تا بتوانم بدون امکانات پایه ای به مدال برسم اما رسیدن به پیروزیت در عرصه بین المللی نیازمند حمایت مسوولان و رسانه ها است تا بتوانیم همچنان برای کشور افتخارآفرینی کنم.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری افزود: تا به امروز بسیاری از مسابقات برون مرزی را به دلیل هزینه های بالا در ایام نوروز از دست داده ام و دوست داشتم تا در این رقابت ها در عید شرکت کنم اما نشد.

وی ادامه داد: در سال جدید مردم کشورم را به امید، شادی و کوشش تشویق می کنم و حتی در زمان سخت هم به این کار رغبت زیادی دارم.

پرتوآذر گفت: امیدوارم مانند بعضی از رشته های دیگر مسوولان و رسانه ها صندلی من در دوچرخه سواری، مدال ها و پیشرفت هایم را در این سال ها ببیند و از من حمایت نمایند تا بتوانم مدال آوری های دیگری هم داشته باشم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ملی پوش دوچرخه سواری: اهداف مهمی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش دوچرخه سواری: اهداف مهمی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید