اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A04s را ببینید

به گزارش وبلاگ تور کیش، در حال حاضر گلکسی A33 و A53 را می توانیم به عنوان مجذوب کننده ترین میان رده های تازه سامسونگ در نظر بگیریم. اما سامسونگ از جمله شرکت هایی است که هر ساله از تعداد زیادی گوشی میان رده و پایین رده رونمایی می نماید. یکی از این گوشی ها، گلکسی A04s است که حالا به لطف رندرهای منتشر شده از آن، می توانیم به ویژگی های ظاهری این گوشی بپردازیم.

اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A04s را ببینید

این گوشی از یک بدنه یکپارچه مجذوب نماینده بهره می برد. این یعنی به جای اینکه یک فریم فلزی بین نمایشگر و پنل پشتی قرار بگیرد، حالا پنل پشتی با لبه های خمیده دیده می گردد. در پنل پشتی هم شاهد سه دوربین هستیم و به جای بهره گیری از یک ماژول دوربین، هر سه دوربین به طور جداگانه بر روی پنل پشتی قرار گرفته اند. به نظر می رسد سامسونگ برای گوشی های نو خود می خواهد از این زبان طراحی بهره ببرد.

در پنل پایینی این گوشی مطابق همواره شاهد استفاده از پورت USB-C هستیم و بعلاوه در کنار آن هم خوشبختانه یک جک هدفون قرار گرفته است. این روزها بسیاری از گوشی ها فاقد جک هدفون هستند و به همین دلیل قرارگیری آن در بدنه این گوشی خبر خوبی به شمار میرود. البته باید خاطرنشان کنیم اگرچه این رندرها از طرف افشاگر مشهوری منتشر شده، ولی ممکن است در طرح نهایی با تغییرات محدودی روبرو شویم.

در همین زمینه می توانیم به رندرهای منتشر شده برای گلکسی S22 اولترا اشاره کنیم که هرکدام از آن ها در زمینه طراحی ماژول دوربین اطلاعات ضد و نقیضی ارائه می کردند. البته از آنجایی که معمولا برای گوشی های پایین رده اطلاعات فاش شده تا حد زیادی درست هستند، به احتمال زیاد همین طراحی برای گلکسی A04s عملی خواهد شد.

این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می برد. گوشی های پایین رده از نظر رفرش ریت حرف زیادی برای گفتن ندارند و این گوشی هم از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل کاربران برای خرید این گوشی با رفرش ریت 60 هرتز روبرو می شوند. قلب تپنده آن هم یکی از چیپست های مدیاتک است که البته هنوز نام این چیپست فاش نشده است. بعلاوه انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی امپر ساعتی تامین می گردد که در نتیجه کاربران از عمر باتری بالا بهره مند خواهند شد.

هنوز در رابطه با دیگر مشخصات این گوشی نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هم تا حد زیادی به وسیله شرکای چینی سامسونگ طراحی و ساخته شده است. این یعنی سامسونگ برای توسعه آن نقش مهمی ایفا نکرده که سامسونگ برای پایین آوردن هزینه های فراوری برای بعضی از گوشی های خود از این روش بهره می برد.

در همین رابطه می توانیم به مشخصات نسل قبلی این گوشی یعنی A03s بپردازیم که از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 720 بهره می برد. این گوشی با چیپست 12 نانومتری هلیو P35 راهی بازار شد. در پنل پشتی آن دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است که دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم آن را همراهی می نمایند. بعلاوه نباید بهره گیری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از سرعت شارژ 15 وات را از قلم بیندازیم. با توجه به اینکه گوشی های سری A0X قیمت بسیار مناسبی دارند، باید ببینیم سامسونگ برای نوترین مدل این خانواده چه قیمتی را در نظر گرفته است.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A04s را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A04s را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید