الکترا E5 اولین شاسی بلند الکتریکی چینی بیوک

به گزارش وبلاگ تور کیش، بیوک، زیرمجموعه لوکس جنرال موتورز اولین مدل از سری تازه مدل های الکتریکی خود را رونمایی کرد. بیوک الکترا E5 فعلا در چین فراوری و فروخته می گردد، اما از سال 2024 در بازار آمریکا هم عرضه خواهد شد.

الکترا E5 اولین شاسی بلند الکتریکی چینی بیوک

الکترا E5 چهره تازه مدل های بیوک را نمایش می دهد که با الهام از کانسپتی طراحی شده که تابستان گذشته نمایش داده شد.

بیوک هنوز اطلاعات فنی ماشین را منتشر نکرده است. تنها جزییاتی که از ماشین منتشر شده اطلاعاتی است که این کارخانه ناگزیر بوده هنگام ثبت ماشین به دولت چین بدهد.

یوک الکترا E5 از سال آینده در چین فراوری و فروخته خواهد شد

براساس این اطلاعات ابعاد ماشین تقریبا هم میزان شورلت اکویناکس، عضو دیگر گروه جنرال موتورز است. این شباهت باعث برآورد هایی شده که این دو مدل از نظر فنی شبیه هستند و بیوک الکترا E5 تنها با امکاناتی لوکس تر ساخته می گردد.

براساس اطلاعاتی که بیوک به دولت چین داده، قدرت موتور ماشین 241 اسب بخار و حداکثر سرعتش 180 کیلومتر در ساعت است. بیوک در آینده یک مدل قوی تر از این شاسی بلند فراوری خواهد نمود که دو موتور الکتریکی دارد.

گفته می گردد شاسی بلند بیوک از نظر فنی اشتراک زیادی با شورلت اکویناکس دارد

بازار بیوک در چین پررونق تر از آمریکا است. این شرکت می گوید از سال 1998 که برای نخستین بار به بازار چین وارد شد، تا به امروز بیش از ده میلیون دستگاه ماشین فروخته است. ماشین های بیوک به وسیله شرکتی که به طور مشترک با کارخانه چینی SAIC تاسیس شده فراوری و فروخته می گردد.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "الکترا E5 اولین شاسی بلند الکتریکی چینی بیوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترا E5 اولین شاسی بلند الکتریکی چینی بیوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید