دوچرخه سواری

اسامی 26 رشته اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2022

26 رشته اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو مشخص و معرفی شدند.

20 خرداد 1401

هتل های کوهستانی با چشم اندازی فراموش نشدنی

همه ما در زمان رزرو اقامتگاه، به دنبای چشم اندازی زیبا هستیم، اما آیا تا به حال تجربه ماندن در اتاقی با چشم اندازی زیبا از کوه را داشته اید؟

12 اسفند 1400

اولین رویداد انتخابی المپیک برای رکابزنان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جایزه عظیم دوچرخه سواری سرخه حصار به عنوان اولین رویداد رسمی این رشته ورزشی در سال 1400 از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان یکی از رقابت های انتخابی المپیک توکیو برگزار گردید.

5 اردیبهشت 1400

تأثیر بازی کردن بر شخصیت بچه ها

کودک شما می تواند به طور فرضی با دشمنان تخیلی بجنگد یا با عروسک های خود بازی کند. در این نوع بازی این مهم است که فرزند شما در حال استفاده از قوه تخیل اش می باشد و همین باعث میشود تا بتواند این قوه را به مرور زمان پرورش دهد.

16 آذر 1399

آیا watchOS 7 ضد کرونا است؟

اپل در رویداد WWDC که به شکل آنلاین برگزار گشت، امروز سیستم عامل پوشیدنی جدید خود موسوم به watchOS 7 را معرفی کرد. این برنامه ردیابی خواب را به ساعت های هوشمند اپل، با نمودار هایی در مورد فرایند خواب هفتگی و سایر موارد ارائه می دهد.

29 مرداد 1399

خبرنگاران ملی پوش دوچرخه سواری: اهداف مهمی دارم

تهران- خبرنگاران- عضو تیم ملی دوچرخه سواری با بیان اینکه اهداف مهمی دارد، گفت: سال جدید برایم زمان حضور در مسابقات مهم بین المللی برای کسب مدال های بیشتر و تجربه اندونزی در کنار المپیکی ها است.

5 خرداد 1399

فرمول های طبیعی و دارویی کاهش چربی خون

یک فوق تخصص آنژیو پلاستی درباره چربی خون و روش های کاهش آن به کمک تغذیه و ورزش توضیح داد.

28 اسفند 1398

اولسبلنگاه ، کشف زیبایی های ماسال

نمی گردد به ییلاق رفت و روزی را به پیک نیک در طبیعت نگذراند. اصلاً لحظاتی که با خانواده بگذرد، در شمار لحظات زندگی مان حساب نمی آیند.

16 اسفند 1398