40 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا مستقر هستند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تور کیش، معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: ما در دانشگاه مرکز رشد و کارآفرینی داریم و حدود 40 شرکت در آن مشغول به کار هستند که بعضی از آن شرکت ها دانش بنیان هستند. این جریانات نوعی کارآفرینی است.

40 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا مستقر هستند خبرنگاران

غلامحسین مجذوبی، معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا همدان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ تور کیشT در مورد شاخص کارآفرینی در این دانشگاه گفت: در رابطه با کارآفرینی اقدامات دانشگاه بوعلی زیربنایی بوده و به این شکل نبوده که یک روزه بتوانیم دانشجویان را وارد این حیطه کنیم.

مجذوبی ادامه داد: ما در دانشگاه مرکز رشد و کارآفرینی داریم و حدود 40 شرکت در آن مشغول به کار هستند که بعضی از آن شرکت ها دانش بنیان هستند. این جریانات نوعی کارآفرینی است.

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام کرد: در حال حاضر به دنبال تاسیس مرکز نوآوری و شتابدهی در داخل دانشگاه هستیم. در گذشته هم دو شتاب دهنده در دانشگاه ایجاد شده که یکی از آن ها شتاب دهنده هم پیوند است که حدود 60 تا 70 دانشجو در آنجا استارتاپ های مختلف را در دست گرفته اند.

وی همچنین تاکید نمود: در نظر داریم برج فناوری را ایجاد کنیم که فعلا در مرحله ابتدایی آن هستیم و جزو برنامه های دانشگاه در سال 1400 است.

مجذوبی گفت: در نظر داریم انجمن علمی فارغ التحصیلان را تاسیس کنیم که این می تواند زمینه ساز آغاز همکاری و اشتغال دانشجویان باشد و باب آغاز فعالیت های جدید را ایجاد کند. همچنین فارغ التحصیلان در این انجمن می توانند تجارت خود را برای رشد دانشجویان به آن ها منتقل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "40 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا مستقر هستند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا مستقر هستند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید