10 تراس طبیعی

به گزارش وبلاگ تور کیش، ما اغلب به طبیعت و شگفتی نگاه می‌کنیم ، که چگونه برخی از سایت‌ها ساخته شده‌اند . terraces طبیعی قطعا ً در میان آن‌ها قرار دارند . شاید مزارع برنج terraced کمک اندکی به مردم داشته باشند، با این حال به نظر می‌رسد که طبیعت کار بزرگی را با حفظ آن‌ها انجام می‌دهد . این زمینه‌ها ، استخرها ، چشمه‌ها و آبشارها را ببینید که به شکل خیره‌کننده‌ای در میان آن‌ها شکل گرفته‌اند .

10 تراس طبیعی

10. Wairakei terraces ، Taupo ، نیوزلند
terraces سیلیکا طبیعی از آب و گل معدنی سالم پر شده‌اند که به وسیله مائوری برای اهداف درمانی برای قرن‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند . تازه‌واردها نمی‌توانستند باور کنند که این terraces حیرت‌انگیز توسط انسان‌ها ساخته نشده بودند ، بلکه طبیعی بودند . امروز یک مرکز آب‌معدنی در اینجا تاسیس شده‌است . با این وجود خواص درمانی و زیبایی طبیعی این سایت همچنان یک‌سان باقی می‌ماند .
چرا به آنجا بروی ؟
برخی از امکانات وجود دارند ، اما محیط اطراف هنوز طبیعی است و اثر آرامش بخشی دارد . انداختن در این آب سالم و آب سالم ، یک استراحت نهایی را فراهم می‌کند .
9. Tegallalang رایس تراس ، بالی ، اندونزی
در ، که یکی از مقصدی معروف در جهان است و معروف به تفرجگاه ‌های بی نقصش ، Tegallalang برنج است ، یک شگفتی باستانی است . که از پایین به پایین سرازیر شده‌اند و درخت‌های بلند نخل ، توریست‌ها را به این دره جذب می‌کنند . یک دیدگاه نقطه‌ای را برای تحسین از سایت و گرفتن عکس فراهم می‌کند . حتی بعضی از نقاشان به اینجا می‌آیند تا زیبایی را ثبت کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
صاحب زمین برای توریست‌ها یک نوشیدنی نارگیل تعارف می‌کند ، برای عکس ژست بگیرد و یک کلاه از برگ‌ها بخرد . همچنین terraces دیگری نیز در روستاهای مجاور of و Campuhan وجود دارند .
8. استخرهای زمرد ، پارک ملی، یوتا ، آمریکا
پیدا کردن در دره ، که مسیرهای پیاده‌روی بسیار زیادی در طبیعت بکر فراهم می‌کند ، این استخرها مخصوص مناظر طبیعی ، زیبایی اضافی را به این ذخیره اولیه اضافه می‌کنند . علاوه بر این پیاده‌روی در منطقه اجازه اکتشاف یک چشم‌انداز چند منظوره را می‌دهد : غارها ، تونل‌ها ، صخره‌ها و رودخانه‌ها . در ضمن ، مسیر آبی Emerald یکی از محبوب‌ترین مسیرهای شنا در اینجا است .
چرا به آنجا بروی ؟
تسهیلات گردشگری بزرگ در پارک یافت می‌شوند . بهترین زمان برای رفتن به آنجا بهار و برگ‌های پاییز رنگی است که در اینجا در پاییز خیره‌کننده است .
7. دشت Rice ، terraces ، Yunnan ، چین
با این حال ، یک منطقه نسبتا ً دوردست در سراسر جهان برای برنج حیرت‌انگیز شناخته می‌شود . آن‌ها توسط هانی مردم حدود 1000 سال پیش در کوهستان 1800 متری بالاتر از سطح دریا ساخته شده‌اند . این منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . این سایت اعتبار خود را حفظ کرده‌است زیرا هیچ امکانات توریستی در اینجا ایجاد نشده است .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدید از سایت می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد - فرد باید یک وسیله نقلیه برای رسیدن به آنجا از شهرهای بزرگ‌تر استخدام کند . با این حال ، وعده یک ماجراجویی واقعی و تجربه فراموش‌نشدنی از این مکان منحصر به فرد را می‌دهد .
6. Badab ، استان مازندران ، ایران
یک شگفتی طبیعی نادر ، formations travertine که در کوهستان واقع شده‌اند ، یکی از جاذبه‌های گردشگری محلی است . چشمه‌های آب‌معدنی پر شور ، استخرها را با آب سالم و شور پر می‌کنند که یک آب شیرین فراهم می‌کند . با توجه به غلظت زیاد رسوبات اکسید آهن ، terraces رنگ نارنجی را به دست آورده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند در اطراف پیاده‌روی کنند ، از مناظر لذت ببرند و به آب بزنند ، اما کفش ضد آب توصیه می‌شود . گردشگران همچنین می‌توانند محل اردو زدن را کنار بگذارند و از آرامش طبیعت بکر لذت ببرند ، چرا که هیچ حیوان خطرناکی در اطراف آن وجود ندارد .
5. آبشار Havasu ، آریزونا ، آمریکا
در منطقه نمادین گرند کانیون ، آبشارهای Havasu قطعا ً یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌ها در Havasupai هندی هستند . استخرهای ویژه پر از آب آبی و شگفت‌انگیز است که سرشار از کلسیم و کلسیم است . علاوه بر این ، گردشگران مجاز به حمام کردن در آن هستند، بنابراین یک دیپ refreshing در تابستان گرم فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
Falls فالز با پیاده‌روی از Hualapai Hilltop به دست می‌آیند . تورهای با راهنما موجود هستند که ماهیت بکر این ذخیره را معرفی خواهند کرد . بهترین زمان برای رفتن بهار است ،
چون در تابستان خیلی گرم می‌شود .
4. دره Hoa ، سعد پدر ، استان ریفت ، ویتنام
مزارع در این ناحیه کوهستانی قرار دارند و به سمت پارک ملی Hoang Lien امتداد یافته‌اند . تورهای گردش در بام سفر به مزارع برنج را سازماندهی می‌کند . راهنمایان هم می‌توانند یک اقامت شبانه را در افراد محلی ترتیب دهند . مسافران با تجربه بیشتری به راه خود می‌روند . در هر صورت ، مناظر تماشایی یک نفس نفس زنان را رها می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
دسترسی آسان از هانوی با اتوبوس یا قطار . راهنماهای محلی برای استخدام در دسترس هستند - آن‌ها توریست‌ها را به مقصد می‌برند و درباره آداب و رسوم محلی صحبت می‌کنند . مزارع در تابستان گرم و بارانی سبز روشن هستند ، در حالی که در پاییز برداشت می‌شوند .
3. Pamukkale ، استان دنیزلی ، ترکیه
اینها احتمالا ً مشهورترین و محبوب‌ترین چشمه‌های آب‌گرم در دنیا هستند . نه تنها این شگفتی طبیعی یک تجربه حمام خوب فراهم می‌کند ، اما بسیار تماشایی است که به آن نگاه کنید . terraces travertine با آب داغ از چشمه‌های آب‌گرم که سرشار از مواد معدنی است ، سرازیر می‌شوند .

به "10 تراس طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تراس طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید