کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی ناجا از کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 18 محتکر در سه هفته نخست آبان ماه در سراسر کشور اطلاع داد.

کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی اظهارکرد: با توجه به تداوم افزایش شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت های پلیس امنیت مالی در جهت رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می گردد.

وی اضافه نمود: کارآگاهان پلیس امنیت مالی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می نمایند.

مقیمی درباره میزان کشفیات طی سه هفته گذشته (3 تا 20 آبان ماه) در سراسر کشوراظهارکرد: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها بیش از 139 هزار و 100 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 41 هزار و 671 عدد انواع ماسک،4260 عدد انواع دستکش، انواع مواد شوینده، 93 هزار و 169 عدد لوازم بهداشتی و 11 هزار و 460 لیتر مواد ضد عفونی نماینده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد، گفت: در این رابطه 11 واحد صنفی پلمب شد، 18 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارنمایندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید