کشف اسکلت 76 کودکی که قربانی مراسم مذهبی شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، مقبره 76 کودکی که حدود 1000 سال پیش طی مراسم مذهبی تمدن چیموی پیش از کلمبیا قربانی شده بودند، در پرو پیدا شد.

کشف اسکلت 76 کودکی که قربانی مراسم مذهبی شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، این مقبره ها طی حفاری مکانی مقدس که قبلاً استخوان های بچه ها در آنجا پیدا شده بود، کشف شدند و لوئیس فلورس باستان شناس به خبرگزاری فرانسه گفت: ما 76 قبر حاوی بقایای بچه های را پیدا کردیم که 1000 سال قبل قربانی شده بودند.

بقایای بچه های که بین سنین 6 تا 15 سال قربانی شده بودند، بین ژوئیه و آگوست در دو میدان کوچک در سایت پامپا لا کروز در استراحتگاه ساحلی هوانچاکو که نزدیکی شهر تروجیو، مرکز لیما حدود 500 کیلومتری شمال واقع شده پیدا شد.

همین تیم از محققان به سرپرستی باستان شناس گابریل پریتو، پیش از این بین سال های 2016 تا 2019 بقایای 240 کودک قربانی شده از گروه چیمو را پیدا نموده بودند که بین سال های 900 تا 1450 در سواحل شمالی امروزی پرو زندگی می کردند.

لوئیس فلورس گفت که در این مراسم سینه بچه ها مستقیماً باز می شده تا قلب آن ها بیرون بیاید.

علت کشته شدن این بچه ها تعیین نیست، اما به احتمال زیاد آن ها هدیه ای به خدایان باستانی چیموی بوده اند.

فلورس با بیان اینکه این بچه ها به عنوان قربانی معرفی شده اند و شاید همزمان با اتفاقاتی که در آن موقع در حال وقوع بوده، مانند کمبود باران، خشکسالی، مسائل سیاسی یا جنگ، ارائه شده اند، اعلام کرد: فرضیه های متعددی در دست آنالیز بوده و هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

منبع: فرارو

به "کشف اسکلت 76 کودکی که قربانی مراسم مذهبی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف اسکلت 76 کودکی که قربانی مراسم مذهبی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید