وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند، شیراز مشکل زمین ندارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به وعده های خود در مورد استان فارس در حوزه های راه، ریل و مسکن عمل کند.

وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند، شیراز مشکل زمین ندارد

ابراهیم عزیزی شامگاه پنج شنبه 22 بهمن در حاشیه ملاقات وزیر راه و شهرسازی از پروژه های فارس خطاب به رستم قاسمی گفت: شما پیش از رای اعتماد و پس از آن قول دادید که با جدیت مسائل و کاستی های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کنید و ما منتظر تحقق این وعده ها هستیم.

او اضافه نمود: در این دو روزی که در استان هستید، مسائل مختلف استان را باید آنالیز نموده و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: ما به هیچ عنوان نمی توانیم از موضوع آزادراه ها، بزرگ راه ها و 4خط ریلی که چندین سال معطل مانده، به راحتی بگذریم و این نواقص در دوران مسوولیت شما نیز باقی بماند.

عزیزی در خصوص بحث مسکن نیز گفت: اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز این گونه با این حجم حاشیه نشینی رها گردد، از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی نماید و سزاوار نیست.

او تاکید نمود: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و هر کسی این مسأله را عنوان می نماید، حتما شیراز را نمی شناسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطرح نمود: باید وقت گذاشت و دستگاه های اجرایی را پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان را در این بخش حل و فصل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند، شیراز مشکل زمین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت راه به وعده هادر خصوص فارس عمل کند، شیراز مشکل زمین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید