نارضایتی 77 درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت

به گزارش وبلاگ تور کیش، در پی معین ضرب الاجل دوهفته ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرویس دهندگان اینترنت به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکان، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت.

نارضایتی 77 درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت

در پی بعضی نارضایتی ها از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت، روز گذشته وزیر ارتباطات این موضوع را پیگیری کرد و دو هفته به رگولاتوری و اپراتورهای اینترنت مهلت داد تا اوضاع را اصلاح نمایند.

در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف کسب اطلاعات از نظرات مردم، عملکرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است.

در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که آیا از ارائه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت رضایت دارند؟

77.8 درصد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ خیر دادند. 5.6 درصد کاربران از خدمات رضایت داشتند و پاسخ 16.7 درصد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی به خدمات پشتیبانی اینترنت، تا حدودی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نارضایتی 77 درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی 77 درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید