مالیات خودرو های تحت تملک اشخاص معین شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان امور مالیاتی کشور اعلام نمود: مالیات بر جمع ارزش خودرو های تحت تملک اشخاص محاسبه شده و در دسترس افراد قرار گرفته است.

مالیات خودرو های تحت تملک اشخاص معین شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور کیش، در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور آمده است این سازمان بر اساس اطلاعات دریافتی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به محاسبه مالیات موضوع بند (ش) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 برای جمع ارزش خودرو های تحت تملک اشخاص اقدام و نتایج حاصل از آن را در درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان منتشر نموده است.

همه مالکان خودرو ها با ارزش مجموع بیش از 10 میلیارد ریال می توانند برای مشاهده شرایط شمول یا عدم شمول مالیات و اطلاع از اندازه مالیات متعلقه و پرداخت آن به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.TAX.GOV.IR مراجعه نمایند.

مهلت پرداخت این مالیات تا انتها بهمن ماه امسال (1400/11/30) معین شده و در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت مقرر، نسبت به صدور برگ اجرایی اقدام خواهد شد.

چنانچه اشخاص مشمول با توجه به حوادثی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و تصادف نسبت به ارزش خودرو یا مالیات متعلق و یا اقدامات اجرایی اعتراض داشته باشند به اعتراض آن ها مطابق قانون رسیدگی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مالیات خودرو های تحت تملک اشخاص معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالیات خودرو های تحت تملک اشخاص معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید