قاسمی در گفت و گو با خبرنگاران: کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان گفت:با توجه به وضعیت مساعد فراوری، کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد.

قاسمی در گفت و گو با خبرنگاران: کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد

ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت و گو با خبرنگار ، درباره آخرین وضعیت بازار ماهی شب یلدا اظهار کرد: با توجه به وضعیت مساعد فراوری، کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ماهی و فرآورده های آن در بازار ارتباطی به فراوریکننده ندارد، اضافه نمود: اشکال در نحوه توزیع و سودجویی دلالان در مواقعی که بازار با افزایش تقاضا روبروست، از مهم ترین علل گرانی ماهی به شمار می رود.

قاسمی افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت ماهی در بازار شب یلدا را منطقی دانست و گفت: فروش با نرخ های بالاتر ناشی از سودجویی دلالان است که اتحادیه برای تنظیم بازار کاری از دستش بر نمی آید چرا که ابزارهای نظارتی در دست دولت است.

مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ادامه داد: اگرچه قیمت ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازار 100 درصد رشد داشته است، اما فراوریکنندگان به سبب افزایش هزینه های فراوری تنها 30 درصد قیمت خود را بالا بردند.

وی در انتها توزیع محصولات شیلاتی در غرفه های میادین میوه و تره بار از سوی فراوریکنندگان را تنها راهکار کنترل بازار خاطرنشان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قاسمی در گفت و گو با خبرنگاران: کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی در گفت و گو با خبرنگاران: کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید