غارهای یخی بیفیلد؛ زیبایی وصف ناپذیر در آمریکا

به گزارش وبلاگ تور کیش، دریاچه سوپریور که دور تا دور شبه جزیره بیفیلد را فرا گرفته، سبب تشکیل غارهای یخی به همین نام شده است. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید غارهای یخی بیفیلد کجاست و با زیبایی های غارهای یخی بیفیلد آمریکا بیش از پیش آشنا شوید.

غارهای یخی بیفیلد؛ زیبایی وصف ناپذیر در آمریکا

آشنایی

هزاران سال پیش، بر اثر فعالیت های یخچال های طبیعی بیشتر ماسه سنگ های قرار گرفته در قسمت بالایی دریاچه سوپریور به صخره های سنگی غول پیکر تبدیل شدند. غارهای یخی بیفیلد آمریکا که در تابستان به دلیل حجم آب دریاچه کاملا دور از دسترس بوده، در زمستان به خوبی خودنمایی می نمایند و سبب می شوند مردم به طرف آنان حرکت نموده و از نزدیک، شاهد یکی از جاذبه های بی نظیر ایالت ویسکانسین باشند. جهت ورودی غارها پوشیده شده با یک آبشار بسیار وسیع که تا صخره ها کشیده شده است. درون این غارهای یخی شاید در تابستان از هر نوع جذابیتی تهی باشد، اما در فصل سرد ویسکانسین قطعا پر خواهد شد از قندیل های یخی که از قسمت سقف در حال چکیدن به پایین هستند.

در این غارها شاید بتوان به جرأت گفت شما با هزاران هزار قندیل و شاید هم ناخواسته با مجسمه های یخی روبرو خواهید شد. این قندیل ها و یخ پاره ها هر ساله سبب بوجود آمدن فضایی استثنایی با چشم اندازی وصف نشدنی می گردند و شاید یکی از دلایلی که همه ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می نمایند، همین تغییر ظاهر درونی غارها باشد! ضروری است بدانید تماشای این غارهای یخی که بر فراز دریاچه سوپریور خودنمایی می نمایند، خیلی هم کاره ساده و بی خطری نیست.

اول از هر چیز باید بگوییم که تماشای این غارها از نزدیک و حتی وارد شدن به آن ها در تمام فصل های زمستانی آمریکا ممکن نیست و تنها در زمانی میسر می گردد که تمام سطح آب دریاچه یخ بزند. به عنوان مثال، این مهم تنها در سال گذشته آن هم بعد از پنج سال ناکامی دریاچه در زمینه یخ زدگی، برای مردم ویسکانسین و همچنین سایر گردشگر ها محقق شد! همچنین، نباید در زمان دسترسی به غارها از خطراتی مثل لیز خوردن بر روی یخ، ترک خوردن یخ ها یا شکسته شدن آن ها و رفتن به داخل آب خیلی سرد غافل شویم.

منبع: همگردی

به "غارهای یخی بیفیلد؛ زیبایی وصف ناپذیر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارهای یخی بیفیلد؛ زیبایی وصف ناپذیر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید