طبق قانون نیروی انتظامی هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران-نایب رئیس کانون سردفتران آذربایجان شرقی نیز با اشاره به تصویب قانون نیروی انتظامی در سال 69 و اعلام صریح وظایف نیروی انتظامی، گفت: براساس ماده 3 این قانون، اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت در جامعه و افراد است و بر اساس سایر ماده ها نیز این نهاد هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد.

طبق قانون نیروی انتظامی هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد

آرمان تبریز-نایب رئیس کانون سردفتران آذربایجان شرقی نیز با اشاره به تصویب قانون نیروی انتظامی در سال 69 و اعلام صریح وظایف نیروی انتظامی، گفت: براساس ماده 3 این قانون، اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت در جامعه و افراد است و بر اساس سایر ماده ها نیز این نهاد هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد.

پرویز کوزه گر با بیان این که اجرای یک قانون تازه و یا اصلاح آن باید به وسیله مجلس شورای اسلامی تصویب و سپس شورای نگهبان تایید کند، اضافه کرد: گفته می گردد که دفاتر دست در جیب مردم نموده و دزدی می نمایند در حالی که تخلف دفاتر در مقایسه با سایر تشکیلات ها، به حساب نمی آید. شاید به صورت سهوی اختلافاتی منجر به تخلفات انتظامی گردد مثلا دیر رسیدن به دفترخانه اما قابل مقایسه با سایر تخلفات ارگان ها نیست.

وی با بیان این که نیروی انتظامی اعلام به تمدید سه ماهه وکالت تعویض پلاک نموده است اما این موضوع در قانون وجود ندارد، گفت: ما آماده هستیم که در فرایند صدور سند خودرو با حذف مالیات دولتی، فقط حق التحریر دریافت کنیم. دریافتی های دفاتر کاملا براساس قانون بوده و دریافت یک ریال افزون بر قانون پیگیرد قانونی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "طبق قانون نیروی انتظامی هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبق قانون نیروی انتظامی هیچ مسئولیتی در قبال تنظیم سند ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید