رونمایی از 12 بازی خفن 2022 ، عکس

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری گاردین در گزارشی از برترین بازی های منتشر شده در سال 2022 رونمایی نموده است؛ در این رتبه بندی بازی های فکری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.

رونمایی از 12 بازی خفن 2022 ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور کیش، همان طور که تب بازی های دیجیتال در جهان داغ شده است، در ایران نیز این بازی ها در بین بچه ها و بزرگسالان هواداران پروپاقرصی پیدا نموده اند.

خبرگزاری گاردین در گزارشی از برترین بازی های منتشر شده در سال 2022 رونمایی نموده است؛ در رتبه نخست این لیست بازی Wordle قرار گرفته است؛ ازجمله ساده ترین و اعتیار آورترین بازی های سال 2022 است. این بازی رازآلود حدس کلمه، به صورت روزانه و برای تمام کاربران به طور یکسان منتشر می گردد. Wordle با شکل و شمایل ساده و فارغ از هرگونه سرمایه گذاری عظیمی، روزانه نیمی از مردم سیاره زمین را وادار به حدس تنها یک کلمه می نماید. این بازی تا به امروز یکی از برترین های سال 2022 شناخته شده است.بیست

Elden Ring در رتبه دوم این لیست قرار گرفته است؛ Elden Ring برترین بازی اکشن-فانتزی است که تا به امروز ساخته شده است. این بازی که به وسیله یکی از بزرگترین و با استعدادترین کارگردانان بازی های ویدیویی، هیده تاکا میازاکی، طراحی شده است شما را مجاب میکند در یک جهانی خیالی، به کشف راه های مختلف برای غلبه بر رقیبان خود بپردازید و با وجود شکست های متعدد دوباره به ادامه جست وجوی خود بازگردید.

OlliOlli World سومین بازی این رتبه بندی است؛ این بازی برای شما تجربه سفر در برایتون با یک اسکیت باز کوچولو را فراهم می آورد. شما در این بازی میتوانید شخصیت اسکیت باز خود را بسازید و اسکیت بردتان را طراحی کنید تا در فضای سورئال رویایی با یک موزیک متن فوق العاده ماجراجویی کنید.

در رتبه چهارم این لیست Horizon Forbidden West آمده است؛ یک بازی آخرالزمانی بزرگ و ترسناک که با صحنه سازی های فوق العاده شما را وادار می نماید ساعت های طولانی را صرف این بازی کنید. شخصیت مو قرمز، Aloy، که قهرمان این بازی است، با دایناسور های غول پیکر، موجودات عجیب و غریب، ریل های قدیمی و هواپیما های سقوط نموده روبرو می گردد تا راهی برای نجات خود بیابد.

Pokémon Legends: Arceus پنجمین بازی این لیست است؛ 26 سال پس از پیدا کردن اولین پوکمون، این اولین باری است که بازی پوکمون تغییر یافته و از یک جنگجو شما را به یک کاوشگر تبدیل می نماید. بازی Arceus حتی میتواند افراد مسن را برای جستوجو پوکمون ها هیجان زده کند.

Total War: Warhammer III ششمین بازی در این رتبه بندی است؛ این بازی انتها یک سه گانه جنگی و فانتزی است که در یک فضای استراتژیک شما را وادار می نماید امپراطوری خود را بسازید. در این بازی حماسی شما با هشت دسته از شیاطین، کوتوله ها، مردگان و غول ها روبرو می شوید که با شکست آن ها قدرت ماورایی خود را بدست می آورید.

هفتمین بازی در این رتبه بندی Tunic است؛ یک بازی ماجراجویی مرموز که به شما فضای خیال پردازی فوق العاده ایی می دهد. برای طراحی این بازی از بازی قدیمی Zelda الهام گرفته شده است که معابد، سیاهچاله ها و موجودات مرموز آن فکر و عکس العمل شمارا درگیر خود میکند.

Nintendo Switch Sports هشتمین بازی در این رتبه بندی است؛ یک بازی متنوع ورزشی که شما می توانید در آن تنیس، بولینگ، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال و والیبال را با دوستان، خانواده و یا حتی کاربرهای آنلاین تجربه کنید.

Gran Turismo 7 نهمین بازی در این رتبه بندی است؛ برترین تجربه مسابقات رانندگی در یک فضای واقع گرایانه که تا کنون داشته اید. اگر میخواهید تجربه مسابقات 24 ساعته Nürburgring را در شب زیر باران سیل آسا تجربه کنید، GT7 این امکان را به شما میدهد. طراحی ماشین های این بازی با جزئیات خیره کننده یک ادای احترام فوق العاده به طراحان خودرو است.

در جایگاه دهم این لیست بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga آمده است؛ یک بازی به سبک لگو برای علاقه مندان به فیلم های جنگ ستارگان که حتی طراحی فوق العاده شخصیت های لگو در این بازی بخش های خسته کننده فیلم را نیز برای مخاطب لذت بخش نموده است.

Citizen Sleeper یازدهمین بازی این رتبه بندی است؛ در این بازی شما یک شخصیت در حال فرار معلق در یک ایستگاه فضایی مخروبه دارید. این بازی متفکرانه یک تجربه آرام فکری علمی-تخیلی را به شما می دهد.

NORCO در جایگاه دوازدهم این لیست آمده است؛ یک بازی تصویری هوشمندانه در یک جامعه شهری است که در آستانه فروپاشی است. این بازی یک ماجراجویی با داستان سرایی فوق العاده است.

منبع: گاردین

41227

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی از 12 بازی خفن 2022 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 12 بازی خفن 2022 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید