حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود

به گزارش وبلاگ تور کیش، وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور رسمی بانوان در استادیوم آزادی برای بازی ایران و کامبوج را یک اتفاق تاریخی بود.

حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ تور کیش از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در ملاقات با کامبوج گفت: در ورزش کشور در سال 1398 حضور تعداد محدودی از بانوان در ورزشگاه های ورزشی یک اتفاق تاریخی بود. در مسابقه رسمی فوتبال مرحله مقدماتی جام جهانی بین ایران و کامبوج که در ورزشگاه آزادی برگزار گردید، شاهد حضور گسترده بانوان بیش از 5 هزار نفر بودیم که در یک فضای بسیار ایده آل و مطلوب با بلیتی که به وسیله سیستمی برای آن ها پیش بینی شده بود حضور پیدا کردند و آن روز هم تیم ملی فوتبال ما یک نتیجه تاریخی 14 بر صفر گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور بانوان به شکوه این پیروزی عظیم اضافه نمود و به هر حال شرایطی به وجود آمد که معین شد حضور بانوان در ورزشگاه نه تنها هیچ مسئله ای را ایجاد نمی کند؛ شادی و شعف مردم را هم به دنبال دارد و بانوان ما اجازه پیدا کردند در یک مسابقه فوتبال ملی حضور پیدا نمایند و تیم ملی را تشویق نمایند. امیدوارم سال 99 با هماهنگی که بین نهادهای ذی ربط انجام می دهیم باز هم شاهد حضور بانوان باشیم.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید