فراوری قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/مازندران مالک یک شرکت فراوریی، توزیعی و خدماتی ادوات کشاورزی مدعی است که بخش زیادی از قطعاتی که تا همین سال های گذشته، از کشورهای دیگر وارد کشورمان می شد را با کیفیت بسیار مناسب فراوری و ورانه بازار می نماید.

فراوری قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی

عبدالله بریمانی دارابی مالک یک شرکت فراوریی، توزیعی و خدماتی ادوات کشاورزی که در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تاسیسات و تجهیزات گلخانه ای در ساری حضور داشت، در گفت وگو با وبلاگ تور کیش، اظهار کرد: شرکت ما فراوریکننده قطعات کمباین برنج و غلات واقع در سورک بوده و دارای 35 پرسنل است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت شرکت به صورت عمده بوده است، توضیح داد: بخش زیادی از این قطعات در سال های قبل از کشورهای دیگر وارد می شد و اکنون ما در حال فراوری این قطعات هستیم.

مدیر این شرکت فراوری قطعات، اعلام کرد: با توجه به فراوری قطعات در کشور احتیاج به جذب نیروی کار بیشتری وجود دارد و در کنار جذب نیروی کار احتیاجمند به ارائه خدمات هستیم و با حمایت می توانیم فراوریات را افزایش دهیم.

بریمانی درباره فراوریات این شرکت، اضافه کرد: تمام قطعات کمباین برنج که شامل قطعات چدنی، دینام، استارت و غیره در این شرکت فراوری می گردد.

وی ادامه داد: تعداد 35 نفر پرسنل به صورت مستقیم و 30 نفر هم به صورت غیرمستقیم در حال فعالیت در این مجموعه هستند.

مدیر شرکت فراوری قطعات در پاسخ به مسائل موجود، اضافه کرد: مشکل اصلی ما نوسانات قیمت مواد اولیه هست به دلیل نبودن ثبات قیمت ضرر زیادی متحمل شدیم که منجربه تعدیل نیروی کار در این مجموعه بوده است.

بریمانی ادامه داد: در بخش حمایت، تسهیلات، به ندرت پرداخت می گردد یا وامی پرداخت نمی گردد یا درخواست وثیقه های سنگین از سمت بانک صورت می گیرد که امکان تهیه آن برای ما وجود ندارد.

وی در پاسخ به تعداد قطعات فراوریی در شرکت، اضافه کرد: قطعات فراوریی در شرکت شامل دنده ها، قطعات گیربکس، قطعات حلبی که شامل پوسه، گیره و غیره هستند که فراوری می کنیم.

مدیر این شرکت فراوری قطعات، ادامه داد: با ورود ماشین آلات از کشورهای دیگر مانند چین، کشاورزان در بحث قطعات دچار مشکل می شدند که شرکت برادران بریمانی توانسته با فراوری قطعات این مشکل را مرتفع کند و بخش اعظم قطعات با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و تا در فراوریی که کشاورزان برای مردم انجام می دهند مثمر ثمر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری قطعات در داخل کشور گامی به سوی خوداتکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید