شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی

به گزارش وبلاگ تور کیش، باشگاه استقلال تاکید نمود که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مسئله ای رای حضور در این تیم ندارد.

شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور کیش، در شرح باشگاه استقلال آمده است: اتفاق قابل توجهی که با کوشش باشگاه استقلال روی داد، پیروزی در پرونده محمد محبی و باشگاه سانتاکلارا است.

با توجه به این که از مدت ها قبل باید مبلغی جهت حضور قرضی محمد محبی در استقلال به باشگاه سانتاکلارا پرداخت می شد، اما این اتفاق نیفتاده بود، شایعات مختلفی در مورد این بازیکن به وجود آمد.

همان طور که مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی اخیر خاطرنشان کرد، پس از رایزنی های باشگاه استقلال با فیفا و ارایه لایحه و مدارک و اسناد مبنی بر واریز 240 هزار دلار به وسیله باشگاه استقلال، که 90 هزار دلار آن هم به حساب باشگاه پرتغالی نشسته و اسناد معتبر باشگاه مبنی بر کوشش برای واریز به جای مانده مطالبات سانتاکلارا که به علت تحریم ها این پول به دست طرف پرتغالی نرسیده و البته به باشگاه استقلال هم بازنگشته، فیفا حق را به باشگاه استقلال داد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

به همین علت نه تنها محمد محبی در حال حاضر بازیکن استقلال است، بلکه باشگاه استقلال از جریمه ششصد هزار دلاری به علت شکایت سانتاکلارا نیز رهایی یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه استقلال در خصوص ماجرای یک بازیکن و پیش بینی پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید