بچه ها و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می شوند

به گزارش وبلاگ تور کیش، مراحل بازسازی و تجهیز ساختمان کانون پرورش فکری پلدختر که در جریان سیل فروردین 98 خسارت دیده بود به خاتمه رسید و این مرکز پس از عادی شدن شرایط بهداشتی و اعلام ستاد کرونا، بازگشایی می گردد.

بچه ها و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می شوند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تور کیش، مرکز فرهنگی، هنری کانون پلدختر در سیل فروردین سال گذشته لرستان دچار خسارت های فراوانی شد و پس از پیگیری و کوشش های مسئولان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و اتمام فرایند بازسازی و تجهیز، به زودی این مرکز بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل کانون لرستان ضمن ابراز خرسندی از گشایش دوباره مرکز پلدختر گفت: پس از جاری شدن سیل سال گذشته و وارد شدن خسارت زیربنایی و از بین رفتن تجهیزات و کتاب های تنها مرکز فرهنگی، هنری پلدختر و عدم امکان فعالیت مربیان و اعضای کانون در این مرکز، فعالیت های مرکز در آکادمی استثنایی امام سجاد (ع) ادامه پیدا کرد.

محمدجواد محمدی اضافه نمود: پس از هماهنگی های صورت گرفته، یکی از خیران، کار بازسازی ساختمان آسیب دیده مرکز فرهنگی، هنری پلدختر را بر عهده گرفت که به تازگی مراحل تجهیز آن به سرانجام رسیده و آماده بهره برداری است.

او اضافه نمود: با حمایت های مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون، استاندار لرستان و خیران، مراحل مختلف راه اندازی مجدد مرکز به سرانجام رسیده است و پس از عادی شدن شرایط بهداشتی و اعلام ستاد کرونا، با حضور بچه ها و نوجوانان و مسئولان کانون و استان لرستان این مرکز بازگشایی خواهد شد.

این مکان فرهنگی با زیربنای حدود 400 مترمربع دارای یک سالن اجتماعات با ظرفیت حدود 80 نفر و کارگاه های ادبی و هنری، سالن نوجوان و... است.

بیش از 750 کودک و نوجوان منتظر راه اندازی مجدد این مرکز کانون که در منطقه غربی شهرستان پلدختر و در مجاورت بوستان این شهر واقع شده است، هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بچه ها و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید