با این 5 کار در سئول، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید

به گزارش وبلاگ تور کیش، سئول یکی از سرزنده ترین، فرهنگی ترین و باشکوهترین شهرهای آسیا است.

از شما می خواهیم لیست ما را از 10 مورد از برگزیده ترین کارهایی که می گردد در سئول انجام داد، آنالیز کنید، این لیست به شما یاری می نماید تا برترین نتیجه را از بازدید و اقامت سئول به دست آورید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این 5 کار در سئول، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید

من، کره جنوبی را طی چهار ماه گذشته بازدید کردم و می خواهم هرچه زودتر درباره سئول یک مطلب بنویسم. اما آیا شما مرا به درستی می شناسید؟ من به طور کاملا مضحکی در نوشتن مطلب در وبلاگ کند هستم. این مساله را ارتباط دنیای برای من حل کرد و (آقای) درو (Drew) از وب سایت The Hungry Partier مطلبی برایم ارسال کرد. او نوشتن مطلبی راجع به ده مورد از شگفت انگیزترین کارهایی که می توان در سئول انجام داد، را برای این کار پیشنهاد کرد. چگونه می توانستم به این نظر ارزشمند او نه بگویم؟ او این مقاله خارق العاده را برای من فرستاده و مطمئن هستم که شما هم آن را دوست خواهید داشت. اگر شما به زودی برنامه ای برای سفر به سئول دارید مطالب این نوشتار را مد نظر قرار داده و از اطلاعات آن بهره ببرید.

من از آگوست 2013 تا به امروز در اینجا (سئول) زندگی نموده و انگلیسی تدریس می کنم. تجربه زندگی من در شهر سئول بسیار خوب بوده و احساس خوبی از اقامت در این شهر دارم. در این لیست ده مورد از شگفت انگیزترین کارهایی که می گردد در سئول انجام داد را بر اساس تجربیات چند ساله ام ارائه می کنم. امیدوارم این مطالب به شما در گشت و گذار سئول یاری کند.

  • گشتن اطراف کاخ گینگبوک (Gyeongbok)

این کاخ، معروف ترین کاخ کره جنوبی و کاخ شاهان باستانی آن است. این کاخ در اواخر قرن 14 میلادی ساخته شده است اما بنای اصلی آن در اثر آتش سوزی از بین رفته و برای نزدیک به سه قرن در این محل فضای خالی برجای مانده بود تا اینکه در سال 1867 میلادی دوباره ساخته شد.

ورودیه: تنها با پرداخت 3 هزار وون won (3 دلار امریکا) شما اجازه ورود به این مکان را داشته و می توانید همه بخش های این کاخ، از جمله موزه آن را که در بخش عقبی واقع شده است، بازدید کنید. این کاخ بسیار بزرگ است و در این محل شما می توانید بین هیجان و سرگرمی و فرهنگ و تاریخ ارتباط برقرار کنید. برای خود یک تا دو ساعت زمان بگذارید تا بتوانید اطراف و گوشه و کنار کاخ را به خوبی بازدید کنید. این کاخ در ایستگاه گوآنگوامون (Gwanghwamun) دقیقا بعد از دیگر جاذبه های سئول همانند مجسمه مشهور شاه سجونگ (Sejong) و محل سرگرمیی Cheonggyecheon Stream قرار گرفته است.

  • برای خرید به خیابان ایتیوون (Itaewon) بروید

خیابان ایتیوون (Itaewon) منطقه خارجی نشین در سئول است. اگر شما میل به خوردن غذاهایی خوشمزه و لذیذ از سراسر دنیا دارید و یا خواستار حضور در فضایی باز و شاد هستید، می توان گفت که ایتیوون، برترین گزینه برای شما محسوب می گردد. در این ناحیه سرزنده، تعداد زیادی کافه و مغازه وجود دارد که در آنها همه چیز، از صنایع دستی محلی تا لباس های مناسب، جواهرات فانتزی و سفال های کره ای به فروش می رسد.

در ساعات شب، خیابان ایتیوون پرجنب و جوش و سرزنده است و با تنوع بسیاری که در رستوران ها وجود دارد، شما می توانید گرشگران مختلفی را از سراسر دنیا که به اینجا آمده اند، ببینید. بعلاوه در مغازه های این خیابان می توانید هر سوغاتی که دوست دارید از کره جنوبی برای خانواده یا دوستان تان تهیه کنید. به هیچ عنوان خود را از شادی ناشی از حضور در خیابان ایتیوون محروم نکنید.

  • شهر را از بالای برج سئول تماشا کنید

برج سئول که به برج نامسام (Namsam) معروفیت دارد، بر خط افق سئول مسلط بوده و از همه بخش های شهر دیده می گردد، زیرا این برج بالاترین نقطه در شهر سئول محسوب می گردد. برای بالا رفتن به این برج، شما می توانید سوار یک تله کابین شده و بالای کوه بروید و از آنجا به صورت پیاده خود را به برج برسانید.

بلیط پذیرش 12 هزار وون (12 دلار امریکا) برای رفتن به بالای آن است. داخل برج، یک فروشگاه برای خرید، دو رستوران و چهار سکوی تماشا وجود دارد. از بالای سکوها شما منظره 360 درجه و کاملی از سئول را در اختیار خواهید داشت. اگر در طول روز زمان برای بازدید از این برج را ندارید نگران نباشید چرا که بازدید آن در طول شب نیز امکان پذیر بوده و بسیار هیجان انگیزتر است.

  • سفری کوتاه به روستای BukchonHanok داشته باشید

روستای (BukchonHanok) بین کاخ های (Gyeongbok) و (Changdeok) قرار گرفته است. این روستای باستانی از یک تاریخ طولانی و هیجان انگیز برخوردار است. این محل یک فضای شهری ششصد ساله را نمایش می دهد که از تعداد زیادی کوچه های کوچک و خانه های چوبی سنتی تشکیل شده است. به طور کلی روستای باکچون (Bukchon) به عنوان یکی از خوش منظره ترین محل ها در سطح دنیا شناخته می گردد. در این خیابان قدم بزنید و در حیاط های کوچک، کافه ها، گالری های هنری و رستوران های آن گردش کنید. بازدید از روستای باکچون را در صدر لیست کارهای خود در سئول قرار دهید چرا که شما باید در زمانی که در سئول به سر می برید از این محل تماشا کنید. اگر برای شما جالب باشد و می خواهید تجربه اقامت در روستای سنتی Hanok را داشته باشید نیز می توانید این کار را انجام دهید. برای درک بهتر تجربه ای که در انتظار شماست، در اینترنت جستجو نموده و خاطرات گردشگرانی که این تجربه را داشته اند، مطالعه کنید.

  • به اینسادونگ (Insadong ) قلب سئول بروید

ناحیه اینسادونگ در قلب سئول واقع شده و یک ناحیه ای است که شما می توانید از آنجا کالاهای سنتی و کاملا فرهنگی کره را تهیه کنید. در گذشته، اینسادونگ بزرگ ترین بازار عتیقه جات و کارهای هنری کره به حساب می آمده است. در اینجا یک جاده اصلی با کوچه هایی در پایین هر طرف وجود دارد. شما هر چیزی را از گالری های هنری، رستوران های سنتی، کافی شاپ ها و غرفه های هنری و صنعتی، مجسمه های کره ای، مغازه های سوغاتی فروشی، موزه ها، چای خانه ها و غیره پیدا خواهید کرد.

اینسادونگ یک ناحیه موردعلاقه هر دو گروه مردم محلی و گردشگران است و یکی از محبوب ترین محل ها در گردش اطراف سئول محسوب می گردد. گاهی اوقات، شما شانس تماشا نمایش های سنتی کره ای، جشنواره و یا نمایش های خیابانی را در خیابان اصلی این ناحیه خواهید داشت. به هیچ عنوان خود را از فرهنگ و سرگرمی ناحیه اینسادونگ محروم نکنید.

منبع: ustonewayticket.com

منبع: الی گشت

به "با این 5 کار در سئول، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 5 کار در سئول، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید