بازدید از کاخ باکینگهام لندن به وسیله واقعیت مجازی

به گزارش وبلاگ تور کیش، محل سکونت ملکه، اولین مکان دیدنی انگلستان است که به بخش تجربه واقعیت مجازی گوگل به نام Google Expeditions اضافه شده است که به مخاطب اجازه می دهد تا از داخل منزل و روی مبل راحتی خود، به منطقه ها خیره کننده و مجذوب کننده دنیا سر بزند.

بازدید از کاخ باکینگهام لندن به وسیله واقعیت مجازی

به وسیله عجایب تکنولوژی مدرن، علاقه مندان به انگلستان می توانند توری از این مکان تاریخی با همراهی یک راهنمای تور داشته باشند. تور مورد نظر از پله های بزرگ قصر شروع شده و در چند اتاق توقف می نماید. اتاق هایی مثل: اتاق تخت، جایی که دوک و دوشس کمبریج عکس های عروسی خود را در آنجا گرفتند و گالری عکسی که جورج چهارم آن را بنا نموده و محل نگهداری مجموعه هنری سلطنتی است.

در حال حاضر این تور تنها به وسیله Google Cardboard میسر است، اما یک ویدیوی 360 درجه از این کاخ موجود است. به این معنی که می توانید در هر جایی که هستید، با تلفن همراهتان از مجموعه هنری ملکه تماشا کنید.

Google Expeditions به عنوان تجربه ای همه جانبه برای دانش آموزانی طراحی شده است که تنها به وسیله واقعیت مجازی می توانند جهانگردی نمایند. با توجه به آمار گوگل، از ماه سپتامبر تا کنون، بیش از 500 هزار دانش آموز به نام پیشگامان Google Expeditions به صورت مجازی جهانگردی نموده اند.

منبع:travelandleisure

منبع: کجارو

به "بازدید از کاخ باکینگهام لندن به وسیله واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از کاخ باکینگهام لندن به وسیله واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید