42 کشته در آتش سوزی های الجزایر

به گزارش وبلاگ تور کیش، دولت الجزایر روز سه شنبه از کشته شدن 42 نفر از جمله 25 سرباز بر اثر ده ها مورد آتش سوزی جنگل های این کشور و تخریب خانه ها در شرق مرکز اطلاع داد.

42 کشته در آتش سوزی های الجزایر

به گزارش وبلاگ تور کیش، دولت الجزایر بعلاوه اظهار داشت این حریق به عمد ایجاد شده است. کمال بلجود وزیر کشور الجزایر اظهار داشت تحقیقات به منظور شناسایی عوامل این آتش سوزی ها انجام خواهد شد.

وی گفت: فقط دست های جنایتکار می تواند مسئول وقوع همزمان حدود 50 آتش سوزی در چندین بخش استان باشد.

ایمن بن عبدالرحمان نخست وزیر الجزایر هم سه شنبه شب به تلویزیون دولتی اظهار داشت تعداد تلفات به 42 تن افزایش یافته است که این رقم شامل 25 عضو ارتش می گردد.

وی اضافه کرد: دولت در حال تبادل نظر های پیشرفته با شرکای (خارجی) به منظور اجاره هواپیما و یاری به سرعت بخشیدن به فرایند اطفای حریق است.

آتش سوزی های کوچک تر از دوشنبه شب جنگل ها را در دست کم 16 استان این کشور واقع در شمال آفریقا تخریب نموده است.

خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد، وزارت دفاع الجزایر سه شنبه شب با انتشار بیانیه ای اظهار داشت 18 نظامی این کشور در جریان کوشش برای مهار آتش سوزی ها در منطقه کابیلی (Kabylie)، واقع در شمال الجزایر، جان خود را از دست داده اند. در این بیانیه بعلاوه آمده است: وزارت دفاع با تأسف اعلام می نماید 18 نظامی جان خود را از دست داده و 13 نفر دیگر دچار سوختگی شده اند. آن ها جان 110 شهفرایند اعم زن و مرد و کودک را نجات دادند.

منبع: فرارو

به "42 کشته در آتش سوزی های الجزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 کشته در آتش سوزی های الجزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید