150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ تور کیش، محمدرضا شریفی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اقدامات انجام شده در شهرستان شهربابک طی یکسال گذشته گفت: با پی گیری های انجام شده برای ثبت جهانی روستای دستکند میمند، این روستای تاریخی در امسال در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

شریفی در ادامه گفت: 100 پرونده در 40 جلسه ستاد مثلث توسعه شهرستان شهربابک مورد آنالیز نهاده شد.

وی از افتتاح 150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت اطلاع داد و گفت: کارخانه فراوری لوله شهربابک با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان با حضور یکی از مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهربابک ادامه داد: همچنین حدود 26 میلیارد تومان طرح از جمله پروژه های گازرسانی و آبرسانی به روستا در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی از افتتاح پل روگذر میمند با صرف اعتباری برابر شش میلیارد تومان اطلاع داد و اضافه کرد: 11 کیلومتر باند دوم محور شهربابک - سرچشمه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهربابک ابراز داشت: 532.5 میلیارد تومان تفاهم نامه مالی در شهربابک منعقد شده که مهم ترین آنها پروژه 500 میلیارد تومانی فاز دوم فراوری کاتد است.

شریفی توضیح داد: همچنین چهار میلیارد تومان وام چهار درصد به کشتار گاره طیور اختصاص پیدا نموده که امیدواریم به زودی سرمایه گذار کار را شروع کند.

وی از برگزاری دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در تهران و شهربابک اطلاع داد و گفت: معدن فیروزه بستری مناسب برای سرمایه گذاری بوده و در حال حاضر 90 تعاونی در این خصوص به ثبت رسیده و اشتغالزایی خوبی ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید