10 چیز برای دیدن و انجام در کیپ تاون

به گزارش وبلاگ تور کیش، شهر کیپ‌تاون که یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای آفریقای جنوبی است ، فعالیت‌های بسیار جالبی را به خود جلب می‌کند . این شهر در محیط طبیعت با شکوه ، زندگی شهری پر جنب و جوش ارائه می‌دهد . اما در این فهرست ما فعالیت‌های شگفت انگیزی در فضای باز در دسترس برای ماجراجویان نشان داده‌ایم .

10 چیز برای دیدن و انجام در کیپ تاون

10. مراجعه به بو Kaap
این شهر پر جنب و جوش در شهر کیپ‌تاون آفریقای جنوب شرقی و مهاجران مسلمان است. رنگ‌های روشن در هر یک از خانه‌های سبک زبان هلندی یا انگلیسی ، که روی سیگنال هیل قرار دارند ، متفاوت است . برخی از خانه‌ها در دهه 1750 بنا شده‌اند و به عنوان آثار تاریخی ملی در نظر گرفته می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
Capetown ، طبیعت شگفت‌انگیز آفریقای جنوبی ، میراث تاریخی و فرهنگی را درهم می‌آمیزد . بو - Kaap قطعا ً یکی از حومه‌های دوست‌داشتنی شهر است .
9- یک Stroll خوب در باغ Companys داشته باشید
این پارک در قلب شهر پیدا شد و توسط شرکت هند شرقی هند در سال 1652 تاسیس شد . گفته می‌شود که یک درخت نظیر که در آن زمان کاشته شده‌است هنوز هم در حال رشد است . هم چنین یک باغ گل رز ، گونه‌های متعدد پرندگان و نیز آثار تاریخی وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک رایگان است و حتی با هم ارتباط دارند . جدول کوه یک پس‌زمینه تاریخی ایجاد می‌کند و به محیط زیبا کلی اضافه می‌کند .
8. کیپ تا ون
حالا که پارو زدن یک نقطه عالی است ! یک کانال وجود دارد که از میان شهر می‌گذرد و مشتاقان sup از آن برای سرگرمی خود استفاده می‌کنند ! پرسنل کیپ تا ون کیپ‌تاون درس‌ها و تجهیزات برای هر کسی فراهم می‌کند تا از آن لذت ببرند .
چرا باید این کار را کرد ؟
این یک فرصت نادر برای لذت بردن از ورزش در وسط شهر است ! و همچنین شما می‌توانید شهر را از زوایای منحصر به فرد کشف کنید .
7. پیاده‌روی در Boomslang در Kirstenbosch
یک پیاده‌رو با طول 130 متر ( 427 فوت ) پیاده‌روی طولانی مورد علاقه شما است ! این پل خوش‌منظره تا بالای درختان بالا می‌رود و یکی از the تجربیات را برای همیشه فراهم می‌کند . این پیاده‌روی در باغ گیاه‌شناسی ملی Kirstenbosch ، بازدیدکنندگان را جذب می‌کند تا مناظر تماشایی کوهستان و سرسبزی طبیعت را تحسین کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این سایبان در جنگل شروع می‌شود و سپس به تدریج صعود می‌کند تا رسیدن به بالاترین نقطه 12 متر ( 49 فوت ) . این واقعا ً شبیه یک پیاده‌روی جادویی از یک داستان افسانه‌ای است و شما باید قطعا ً یک‌بار در شهر به آنجا بروید .
6. شیرها
کوه بین کوه Table و سیگنال هیل قرار گرفته‌است . ارتفاع قله در بالای شهر اوج می‌گیرد و به ارتفاع 3600 متر می‌رسد ( 2195 فوت ) . چشم‌انداز وسیعی از مناظر اطراف شهر و اقیانوس که از آنجا باز می‌شود . سه ساعت طول می‌کشد تا به قله برسد و دیدگاه‌های فراموش‌نشدنی و همچنین فرصت‌های بزرگی برای گرفتن سلفی فراهم کند .
چرا به آنجا بروی ؟
در راه بالا، راهپیمایان از قبرهای تاریخی متعدد و مقبره‌های جامعه کیپ ورد تحسین می‌کنند . علاوه بر پیاده‌روی ، شیرها مکان محبوبی برای پاراگلایدینگ ، و البته یک مکان مورد علاقه عکاسان در این منطقه می‌باشند .
4. ضربه زدن به ساحل
یکی از the شهرهای این کشور ترکیبی از طبیعت شگفت‌انگیز و منطقه شهری hip است . posited در ساحل کیپ تا ون ، سواحل شنی نرم با آب فیروزه‌ای دارد که برای استحمام آفتاب ، شنا کردن و داشتن یک پیک‌نیک رمانتیک عالی است . همچنین سواحلی هستند که امواج بزرگ‌تری برای موج‌سواری دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر یکی از بهترین مکان‌ها در آفریقای جنوبی است . دیدگاه‌های شگفت‌انگیز در مورد کوه یوکا که از ساحل باز است . و بر عکس - زمانی در کوه‌ها ، چشم‌انداز شهر مشرف به اقیانوس مسحور کننده است .
3. اسب‌سواری در ساحل
در محله ساحلی وجود دارد که در آن گردشگران فرصت هیجان انگیزی برای سوار شدن به اسب پیشنهاد می‌کنند . پیشنهاد می‌شود که توریست‌ها یک سواری دو ساعته را به عهده بگیرند . این گروه از یک مزرعه خارج می‌شود و از طریق زمین‌های مرطوب و ساحلی حرکت می‌کند و به سمت قله Chapmans می‌رود . در طول تور ، سوارکاران به طبیعت شگفت‌انگیز و بسیاری از حیوانات وحشی مثل نهنگ ، فک‌ها ، otters و انواع پرندگان می‌رسند .
چرا به آنجا بروی ؟
Noordhoek قطعا ً مکان بازدید از کیپ تا ون است .
و علاقه مندان به اسب می‌توانند از بسیاری از مزارع مختلف سفر خود را برنامه‌ریزی کنند . و یک جاذبه دیگر - پارک ملی کوهستان - در مسیر قرار دارد .
2. سوار بر دوچرخه شوید و به کوه Table بروید.
محبوب‌ترین جاذبه‌های شهر - ماشین کابلی توریست‌ها را به ارتفاع 1067 متر ارتقا می‌دهد . از بالای چشم‌انداز وسیع کوه Table از کیپ تا ون باز می‌شود . علاوه بر این ، جدید به چرخش در می‌آیند و در نتیجه باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
کوه نماد نمادین این شهر است . البته که می ‌توان از روش دیگری استفاده کرد و به بالا صعود کرد . با این حال ، cableway یک راه ساده و زیبا برای رسیدن به آنجا ارائه می‌کند ؟
1. در SAAO Stargaze کنید.
مکانی که در آن چلیپا مشهور نیز به عنوان صورت فلکی جنوبی شناخته می‌شود را می‌توان مشاهده کرد . همچنین یک واقعیت جالب : رصدخانه ستاره‌شناسی آفریقای جنوبی ( SAAO ) قدیمی‌ترین ساختمان دایمی در کیپ تا ون است ! دانشمندان و راهنمایان ، بازدیدکنندگان را در تورها می‌برند ، و به آن‌ها در مورد فضا ، تلسکوپ و هدایت از طریق موزه‌ها صحبت می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این رصدخانه از بازدید کنندگان استقبال می‌کند و حتی شب‌ها هم باز است.

به "10 چیز برای دیدن و انجام در کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید