گشت وگذار در دانشگاه های ایران و دنیا؛ تصایری از عجیب ترین روش های تقلب در امتحانات

به گزارش وبلاگ تور کیش، تقلب کردن در امتحان را می توان جزو جدانشدنی تحصیل در مدرسه و دانشگاه دانست که در آن از روش های مختلف و گاهی نوین استفاده می گردد.

گشت وگذار در دانشگاه های ایران و دنیا؛ تصایری از عجیب ترین روش های تقلب در امتحانات

به گزارش خبرنگار، به طور میانگین تقلب کردن در بین محصلان و دانشجویانی که مطالب یک ترم را روی هم انباشته نموده و قصد دارند در یک شب به نتیجه مناسب در امتحانات برسند بسیار پرطرفدار و محبوب است؛ البته برخی از دانشجویان هم به چشم یک تفریح و سرگرمی به آن نگاه نموده و بدون هیچ دلیل موجهی تقلب می نمایند و از این کار لذت می برند.

در گذشته روش های تقلب کردن بسیار ساده تربود و ابداع کمی در آن دیده می شد؛ ساده ترین حالت آن نگاه یواشکی و دزدانه به برگه بقل دستی بود و نهایتا یا مطالب روی یک برگه کوچک با خط بسیار ریز نوشته شده و در سر جلسه امتحان با هزار سختی و مصیبت از داخل جیب بیرون می آمد و یا مطالبی بود که روی لباس یا بدن نوشته می شد؛ در بسیاری از موارد به دلیل اضطراب دانشجو هنگام تقلب کردن یا استفاده از روش های ساده و پیش پا افتاده، مراقب امتحان متوجه شده و مچ دانشجو را می گرفت!

اما امروزه روش ها و وسایلی برای تقلب کردن استفاده می گردد که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید؛ دانشجویان برای تقلب در امتحان دست به هر ابتکاری زده و از وسیله ای که در اختیار دارند استفاده می نمایند؛ از سطل آشغال کلاس گرفته تا بطری آب معدنی، ماشین حساب، انگشتر و انواع قلم های نامرئی همه و همه از طریق ای برای تقلب کردن در امتحانات تبدیل شده و به عبارت دیگر کارایی جدیدی پیدا نموده اند!

در این گزارش سعی داریم شما را با عجیب ترین روش هایی که برای تقلب کردن درامتحانات استفاده می گردد آشنا کنیم.

: باهوش ها بیشتر در جلسه های امتحان تقلب می نمایند

البته مدارس و دانشگاه ها هم بیکار ننشسته و دست به کار شدند و برای جلوگیری از تقلب روش های خود را دارند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گشت وگذار در دانشگاه های ایران و دنیا؛ تصایری از عجیب ترین روش های تقلب در امتحانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت وگذار در دانشگاه های ایران و دنیا؛ تصایری از عجیب ترین روش های تقلب در امتحانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید