کیانو ریوز به دنیا علمی تخیلی برمی شود، بیولوژیست دیوانه یا عاشق

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از مووی وب، پوستر جدیدی از فیلم Replicas - المثنی ها، آخرین اثر کیانو ریوز منتشر شده است و امیدواری ها برای اعلام نهایی زمان اکران این فیلم را افزایش داده است.

کیانو ریوز به دنیا علمی تخیلی برمی شود، بیولوژیست دیوانه یا عاشق

نزدیک به یک سال پیش بود که اولین تریلر المثنی ها منتشر شد و دیگر خبری از این پروژه نبود تا اینکه ماه پیش دومین تیزر این فیلم منتشر شد. حال در جدیدترین خبر، پوستر المثنی ها منتشر شده است که طراحی جذاب آن حال و هوای فیلم های علمی تخیلی سال های اول دهه 2000 را دارد.

المثنی ها داستان بیولوژیست جسوری به نام ویل فاستر با بازی کیانو ریوز است که می خواهد با استفاده از آخرین تکنولوژی شبیه سازی و مواد ترکیبی، خانواده خود را که در یک تصادف کشته شده اند به زندگی بازگرداند. در آخرین تریلر منتشر شده، فاستر در حال انتقال مغز مرد مرده ای به یک روبات دیده می گردد؛ بلندپروازی ای که گویا عاقبت خوشی ندارد زیرا در این فرایند او از تمام مرزهای قانونی، قواعد اخلاقی و اصول علمی عبور می نماید.

فیلمبرداری المثنی ها در آگوست 2016 شروع شد و امتیاز فیلم بعدا در جشنواره فیلم تورنتو به مبلغ چهار میلیون دلار خریداری شد. در این مدت به جز دو تریلر ذکر شده هیچ خبری از فیلم به بیرون درز نکرد و تاریخ پخش رسمی آن نیز تا به امروز اعلام نشده است، ولی حالا گمانه ها حاکی از انتشار فیلم تا آخر سال میلادی جاری است. اگر چه برخی منابع از اکران محدود سینمایی این فیلم و انتشار مستقیم آن در رسانه های آنلاین خبر داده اند.

کارگردانی المثنی ها بر عهده جفری ناخمنوف است که سابقه نگارش فیلمنامه فیلم هایی چون پس فردا(2004) و گردشگر(2010) را در کارنامه خود دارد و لورنزو دی بوناونتورا نیز با سابقه تهیه آثار مهمی چون مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان در مقام تهیه کننده این کار است و البته کیانو ریوز نیز چنان به موفقیت این فیلم اعتقاد دارد که نه فقط نقش یک که در تیم تهیه کنندگان نیز حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کیانو ریوز به دنیا علمی تخیلی برمی شود، بیولوژیست دیوانه یا عاشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانو ریوز به دنیا علمی تخیلی برمی شود، بیولوژیست دیوانه یا عاشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید