چرا پاتوسی برای فولاد بازی نمی کند؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، پاتوسی در حالی در بازی های قبلی برای فولاد به میدان نرفته که هنوز به فرم ایده آل اش برنگشته و این موضوع باعث نگرانی طرفداران و ناراحتی کادر فنی فولاد شده است.

چرا پاتوسی برای فولاد بازی نمی کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته (شنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل گل گهر در سیرجان به تساوی بدون گل رسید تا بعد از شکست هفته قبل مقابل نساجی، جمع امتیازات از دست رفته اش در این دو هفته به عدد 5 برسد.

آیاندا پاتوسی هافبک تاثیرگذار فولادی ها در این بازی هم به میدان نرفت تا این اتفاق باعث اعتراض بعضی طرفداران فولاد در فضای مجازی گردد. این عده از طرفداران فولاد اعتقاد دارند که جواد نکونام باید پاتوسی را در این بازی به زمین می فرستاد.

پاتوسی بعد از اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی مسابقات به آفریقای جنوبی سفر کرد، به دلیل مسائل پروازی پیروز به بازگشت به موقع به ایران نشد، تا جایی او در چند بازی فولاد بعد از شروع دوباره مسابقات به کل در اردوی این تیم حضور نداشت. پاتوسی اما در نهایت با کوشش های باشگاه پیروز شد پیش از بازی با پرسپولیس خود را به ایران برساند ولی بازگشت او با اضافه وزن چند کیلویی و عدم آمادگی فیزیکی همراه بود. رفتار غیر حرفه ای پاتوسی در دوران قرنطینه که به اضافه وزن او ختم شده بود، واکنش شدید جواد نکونام و سعید آذری را در پی داشت و از همین واکنش ها می شد فهمید که پاتوسی تا زمان بازگشت به شرایط ایده آل قرار نیست برای فولاد به میدان برود.

با این وجود تنها دلیل عدم به میدان نرفتن پاتوسی برای فولاد، کماکان بحث اضافه وزن اوست که هنوز رفع نشده است. کادر فنی فولاد اعتقاد دارند پاتوسی هنوز به فرم ایده آل بازنگشته و در صورت بازی کردن خطر مصدومیت او را تهدید می نماید. عدم به مرز آمادگی رسیدن پاتوسی در مدت زمانی که او به کشور بازگشته است باعث شده تا این بازیکن آفریقای کماکان مورد انتقاد و غضب کادر فنی فولاد قرار گرفته باشد.

فولادی ها قصد دارند قرارداد پاتوسی را برای فصل بعد از حالت قرضی به دائمی تبدیل نمایند و بنابراین سلامتی و رسیدن به شرایط ایده آل و البته عدم آسیب دیدگی این بازیکن برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از سویی دیگر بازیکنان جایگزین پاتوسی در هفته های قبل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و همین عامل باعث شده تا مربیان فولاد فعلا برای بازی دادن پاتوسی ریسک ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چرا پاتوسی برای فولاد بازی نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پاتوسی برای فولاد بازی نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید