پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی

به گزارش وبلاگ تور کیش، مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی نوشت: برای حمایت از بازنشستگان در لایحه بودجه، 200 هزار میلیارد تومان کمک به صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری دیده شده؛ ناترازی صندوق ها میراث شومی است که دولت سیزدهم در جهت حل آن قدم بر خواهد داشت.

پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی

حقوق بازنشستگان افزایش می یابد؟

در همین رابطه، چندی پیش وزیر امور مالی و دارایی نیز از افزایش حقوق بازنشستگان از طریق تعریف محصولات بیمه ای تازه خبر داد.

سیداحسان خاندوزی، مساله فراگیری مالی در صنعت بیمه را امری دارای اهمیت بسیار توصیف کرد و گفت: ما در کشور اقشار ضعیفی داریم که دسترسی به بیمه ندارند اما در عین حال، مسئولیت اجتماعی دارند و بیمه ها، بویژه بیمه های دولتی باید در این زمینه فعال باشند.

وی اضافه نمود: بسیاری از گروه ها به دلیل عدم اگاهی کامل، از گذشته، بدون بهره مندی از پوشش بیمه ای، در کسب و کارهایی فعالیت کرده اند و الان به شرایطی رسیده اند که بنظر ما باید شرکت های بیمه ای، محصولات تازه را برای آنها تعریف کنند.

خاندوزی شرح داد: یکی از همین موارد، مساله افزایش حقوق بازنشستگان از طریق تعریف محصولات بیمه ای تازه است که مقرر شد رئیس کل بیمه مرکزی در این زمینه هم پیشنهادی را به سرعت آماده و ارائه کند.

مطالعه مشروح این گزارش با عنوان حقوق بازنشستگان افزایش می یابد؟ پیشنهاد می شود.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی کمک 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق های بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید