ناامید مثل مصلح: شاید دیگر جام نگیریم

به گزارش وبلاگ تور کیش، ما با برانکو 7 جام گرفتیم و کار بسیار سختی انجام دادیم که در ایران هیچ تیمی به آن نرسیده اما شاید دیگر مثل سال های قبل نتوانیم این همه جام بگیریم.

ناامید مثل مصلح: شاید دیگر جام نگیریم

ناامید مثل مصلح: شاید دیگر جام نگیریم

بعد از برانکو، بازیکنان پرسپولیس انگار خیلی امیدوار نیستند به تکرار قهرمانی هایشان. شاید هم شایان مصلح خیلی ناامید است که گفته: ما با برانکو 7 جام گرفتیم و کار بسیار سختی انجام دادیم که در ایران هیچ تیمی به آن نرسیده اما شاید دیگر مثل سال های قبل نتوانیم این همه جام بگیریم.

اما آیا واقعا امیدی هست برای تکرار موفقیت های تیم برانکو؟ مصلح این طور پاسخ داده: قطعاً با رفتن آقای برانکو کار سخت می گردد. به دلیل ثباتی که وجود داشت، ما توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و امیدوارم هر کسی بعد از ایشان می آید بتواند خیلی زود خودش را با شرایط وفق دهد. مربی جدید باید خیلی زود پرسپولیس را به ثبات برساند تا مثل زمان آقای برانکو نتایج خوبی بگیریم. هر چند بعد از برانکو کار ما خیلی سخت خواهد بود. قطعا دچار مشکل خواهیم شد اما باید کوشش کنیم تا حداقل بتوانیم مقامی در خور شأن نام پرسپولیس کسب کنیم.

بعد از شجاع، شایان مصلح دومین بازیکنی بود که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و درباره ماندنش گفت: شاید اگر سفر نمی رفتم، حتی قبل از شجاع تمدید می کردم چرا که بعد از خاتمه فصل اول به نجف رفتم و سپس راهی بیروت شدم. البته مسئولان باشگاه قبل از بازی حذفی با سپاهان در جام تماس گرفتند تا قراردادم را تمدید کنم اما به آنها گفتم اجازه بدهید لیگ تمام گردد. از اینکه باز هم باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفت، در نهایت قراردادم را برای دو سال دیگر تمدید کردم. باور کنید اصلا اهل ناز کردن و کلاس گذاشتن نیستم اما پیشنهادهایی هم داشتم. هر چند از قبل گفته بودم که اولویت من پرسپولیس است و خوشحالم که همچنان برای این تیم بازی خواهم کرد.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی

به "ناامید مثل مصلح: شاید دیگر جام نگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامید مثل مصلح: شاید دیگر جام نگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید