مسئله ای برای تامین کالاهای اساسی در ایلام وجود ندارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: مشکل خاصی برای تردد کامیون های حامل کالا و تامین کالاهای اساسی در ایلام وجود ندارد.

مسئله ای برای تامین کالاهای اساسی در ایلام وجود ندارد

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از مهر، یارالله نصیری اضافه کرد: تهیه مایحتاج عمومی مردم تعطیل بردار نیست و با برنامه ریزی هایی که در استان شده به صورت مرتب اجناس عمومی مردم تامین می گردد.

وی خاطرنشان کرد: از حیث تردد و تامین کالا مشکل خاصی نداریم و اجازه افزایش بی مورد کالاها را نخواهیم داد. سامانه 124 هم در این خصوص در دسترس مردم استان واقع شده است.

نصیری اضافه کرد: دیروز شنبه 23 فروردین 99 کسب و کارهای کم خطر فعالیت خود را از شروع کردند و البته مهلت ثبت نام صاحبان مشاغل در سامانه یک هفته است. وزارت بهداشت راهنمای ثبت نام را تدوین نموده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام مطرح نمود: ما بر فعالیت های اصناف نظارت خواهیم کرد و واحدهای مجاز پیش از ثبت نام حق بازگشایی مغازه و فعالیت ندارند. امکان پلمب یک ماهه برای متخلفان وجود دارد.

نصیری با اشاره به اینکه گشت های ما همچنان در 2 نوبت صبح و عصر به کار خود ادامه می دهند، اظهار کرد در خانه ماندن مردم معمولاً با این توصیه همراه است که فقط برای نیازهای ضروری از منزل خارج شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسئله ای برای تامین کالاهای اساسی در ایلام وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای برای تامین کالاهای اساسی در ایلام وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید