شروط ورود مسافران هوایی به ایران اعلام شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بیان کرد: مسافران پروازهای خارجی برای ورود به ایران باید تعهدنامه پیش بینی شده را تکمیل نموده و مفاد آن را به طور کامل رعایت کند.

شروط ورود مسافران هوایی به ایران اعلام شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ تور کیش، رضا جعفرزاده اظهار کرد: همه مسافران هوایی که قصد ورود به ایران را دارند باید تعهدنامه ای که برای آن ها پیش بینی شده است را پر کند تا متوجه شویم آیا بیماری دارند یا خیر.

وی افزود: در این تعهدنامه آمده است که این مسافران باید برای تست بیماری کووید 19 همه همکاری های لازم را با کادر درمانی انجام دهند همچنین متعهد می شوند از زمان ورود تا تعیین شدن جواب آزمایش باید در اسکان شخصی خود را که قبل در این تعهدنامه اعلام می نمایند، بماند.

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری ادامه داد: از آن جای که ممکن است بعضی مسافران مشکوک بوده یا آن که جواب آزمایششان مثبت باشد باید همه مسافران تا تعیین شدن جواب آزمایش در اسکان شخصی شان بماند و اگر فردی از این مسافران جواب آزمایشش مثبت باشد باید در این تعهدنامه بپذیرد که 14 روز در قرنطینه بماند. همچنین مسافر مورد نظر اظهار می نماید شرایط قرنطینه را در پورتال وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مطالعه و از شریط آن اطلاع کامل دارد.

به گفته جعفرزاده مسافر وارد شده به کشور نیز باید تعهد کند اطرافیانش حداکثر همکاری را در طول اسکان شخصی اولیه و قرنطینه احتمالی 14 روزه با نمایندگان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی خواهند داشت.

وی گفت: پیش از این نیز شیوه نامه ای به همه شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها، کادر پروازی، کلیه خلبان ها و پرسنلی که در حوزه خدمات پرواز کار می نماید، مسوولان پایگاه های بهداشت فرودگاه ها و تعمیر و نگهداری هواپیما و ... ابلاغ کردیم و همه آن های که این شیوه نامه به دستشان رسیده ضروری است آن را اجرایی کند. اگر یکی از این زیر بخش های صنعت حمل و نقل هوای شیوه نامه را رعایت نکند ابتدا شامل تذکر کتبی و ارسال مستندات می گردد و در صورت تکرار می تواند منجر به اعمال محدودیت برای آن بخش گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروط ورود مسافران هوایی به ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط ورود مسافران هوایی به ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید