مدیرعامل تراکتورسازی تبریز معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش، عباس الیاسی از انتخاب غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مالی تراکتور، اطلاع داد و بیان داشت: با عنایت به شرایطی که طی سال گذشته تجربه کردیم، اعمال تغییرات بنیادی در ساختار ورزشی و مالی باشگاه تراکتور را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا، برای حضور پرقدرت در فصل آینده فوتبال کشور به دنبال یک مدیر بومی با سوابق ورزشی و مالی بودیم.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز معرفی گردید

رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتور با اشاره به سوابق ورزشی و مالی غلامرضا صادقیان گفت: ایشان درهیات مدیره باشگاه گسترش فولاد حضور داشته و در مجموعه های مختلف مالی نیز مدیریت نموده اند، و با توجه به معیارهایی که مالک باشگاه و هیات مدیره مدنظر داشتند، آقای صادقیان به سمت مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

الیاسی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط باشگاه تراکتورسازی نسبت به سال های گذشته بهتر شده، اعلام نمود: زمانی در این باشگاه بازیکنان شاخص سرباز جذب می شد، ولی اکنون اغلب بازیکنان بزرگ آرزوی حضور در تراکتور را دارند و این موضوع نشان دهنده حرکت باشگاه در راستا درست است.

وی عدم ثبات مدیریتی را یکی از مسائل تراکتورسازی در فصل گذشته دانست و یادآور شد: سال گذشته به دلیل محدودیت هایی که از جهت نبود فرصت کافی برای برنامه ریزی و اقدامات مدنظر داشتیم نتوانستیم به نحو مطلوب عمل کنیم و متاسفانه از بابت عدم ثبات مدیریتی نیز ضربه خوردیم و بر همین اساس حساسیت مان جهت انتخاب مدیرعامل جدید بیشتر بود.

عباس الیاسی توجه به رویکرد ورزشی و مالی را در هدفگذاری کلان باشگاه تراکتور مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ما توجهی به مسایل سیاسی نداریم و صرفاً مجموعه ای فرهنگی، ورزشی و مالی هستیم و بر همین اساس برنامه های خود را پیش می بریم.

رییس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مالی تراکتور در انتها گفت: امیدواریم با ساختار جدیدی که در باشگاه تراکتور ایجاد می گردد، گام هایمان در راه موفقیت را محکم تر و سریع تر برداریم تا خواسته های طرفداران پرشورمان به بهترین شکل ممکن محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیرعامل تراکتورسازی تبریز معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تراکتورسازی تبریز معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید