قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال سه ماهه است

به گزارش وبلاگ تور کیش، حسین شمس در تبادل نظر با خبرنگاران درباره انتخاب محمدرضا حیدریان و خسوس کاندلاس به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت: حضور حیدریان و کاندلاس در تیم ملی با نظر و پیشنهاد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صورت گرفت که با این پیشنهاد هم موافقت شد.

قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال سه ماهه است

وی درباره مسائل اقتصادی فدراسیون فوتبال و اینکه قرار است چطور پول قرارداد کاندلاس با شرایط ارزی فعلی تأمین گردد؟ توضیح داد: قرارداد خسوس با تیم ملی سه ماهه یعنی از شهریور تا آبان و سرانجام جام ملت های آسیا است.

عضو کمیته فنی فوتسال اعلام کرد: باید دید درخواست خسوس چقدر خواهد بود. قبول دارم در این اوضاع گرانی دلار و یورو، کار سخت است ولی قرارداد وی سه ماهه است و نظر کادر فنی این است که می تواند به تیم ملی یاری کند.

شمس تأکید کرد: اگر پیشنهاد خسوس را حدود چهار هزار دلار در نظر بگیریم در مجموع سه ماه چیزی حدود 240 میلیون تومان در می آید که مبلغ دور از ذهنی نیست.

وی در مورد برگزاری تورنمنت فوتسال شیراز هم تأکید کرد: این تورنمنت با حضور تیم های بلاروس، آذربایجان، کویت، عراق، تیم ملی ایران و تیم جوانان کشورمان برگزار می گردد. برنامه این تورنمنت مورد تأیید و تصویب نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال سه ماهه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مربی اسپانیایی با تیم ملی فوتسال سه ماهه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید