فقط 10 درصد استادیوم تختی در اختیار قرمزها

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: در ملاقات پارس جنوبی و پرسپولیس فقط 10 درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار طرفداران قرمزپوش پایتخت قرار می گیرد.

فقط 10 درصد استادیوم تختی در اختیار قرمزها

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور کیش، عباس دراهکی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با اشاره به ملاقات پارس جنوبی و پرسپولیس از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: همه چیز برای برگزاری این مسابقه در شهرستان جم فراهم شده و استادیوم تختی نیز مسئله ای ندارد و آماده میزبانی از این رقابت حساس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم اضافه نمود: بلیت فروشی این مسابقه به وسیله سامانه الکترونیکی انجام می گردد و طرفداران با همراه داشتن کارت ملی می توانند وارد استادیوم شوند.

وی بیان نمود: فقط 10 درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار طرفداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت و از بعد از پر شدن صندلی طرفداران پرسپولیس دیگر امکان خرید بلیط توسط آن ها وجود نخواهد داشت.

دراهکی از برطرف مشکل نبود هتل در جم اطلاع داد و گفت: هتل جم قبل از ملاقات پرسپولیس و پارس جنوبی افتتاح می گردد و تیم های لیگ فزونی دیگر مجبور نیستند در عسلویه اسکان یابند و با افتتاح این هتل که احتمالا توسط پرسپولیسی ها انجام می گردد تیم های لیگ فزونی در شهر جم اسکان می یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فقط 10 درصد استادیوم تختی در اختیار قرمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 10 درصد استادیوم تختی در اختیار قرمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید