عجیب ترین بیماری های جهان را بشناسید!

به گزارش وبلاگ تور کیش، بیماری چیزی است که به موازات عمر بشر در طول سالیان مدید تکامل پیدا نموده است. امروزه، ما شاهد اوج گیری بسیاری از آن ها در قالب نادرترین و عجیب ترین بیماری های دنیا هستیم که هیچ کس پیش از این ندیده است.

عجیب ترین بیماری های جهان را بشناسید!

برخی از آن ها به شدت آدم ها را از ریخت می اندازند، برخی دیگر درد فوق العاده ای ایجاد می نمایند و برخی دیگر فقط مسائل خفیف زیباشناختی به وجود می آورند. همگام با رشد جمعیت جهان، بی شک شاهد ظهور اشکال نو بیماری ها نیز خواهیم بود. در این مطلب از وبلاگ تور کیش با عجیب ترین بیماری های بشر آشنا می شوید.

سندروم انفجار سر

درحالی که در این بیماری طوری به نظر می رسد که انگار سرتان واقعا قرار است منفجر گردد، و این احساس بدی است. اما قضیه به آن شدت و بدی هم نیست. آدم هایی که دچار این بیماری هستند به محض اینکه دراز می کشند تا استراحت نمایند، آغاز به شنیدن صدای شلیک تفنگ، بمب، و هر سر و صدای بلند دیگری می نمایند. این بیماری به لحاظ فیزیکی دردناک نیست. اما، باعث محرومیت شدید خواب می گردد که اثرات جانبی فوق العاده زیان باری دارد و در زمره عجیب ترین بیماری های جهان قرار گرفته است.

بیماری های خورنده گوشت بدن

این نوع از بیماری ها درست همانطوری هستند که به نظر می رسند: واقعا وحشتناک. آن ها به عمق لایه های پوست نفوذ می نمایند و از درون رو به بیرون آغاز به از بین بردن بافت ها می نمایند. این امر به فساد و پوسیدگی ناحیه آلوده شده منجر می گردد. عموما، شاهد پوست بی رنگ و متصلب هستیم که مایعات از آن ترشح می نمایند. تنها راه رها شدن از این بیماری ها به وسیله عمل جراحی است، و حدود 73% از آدم هایی که دچار آنها می شوند در صورت عدم معالجه خواهند مرد.

بیماری منکس

این بیماری وقتی رخ می دهد که بدن دچار اختلال سطح مس می گردد. اکثرا مردان هستند که از این بیماری رنج می بردند، اما امکان آن وجود دارد که زنان هم به این بیماری مبتلا شوند. علائم این بیماری عجیب شامل آبی شدن سفیدی چشم ها، موهای ضعیف و شنماینده، تشنج، کاهش تونوس عضلانی و شل بودن پوست صورت می گردد.

سندروم دست بیگانه

سندروم دست بیگانه، بیماری بسیار نادر و بالاخص عجیب، یک اختلال عصبی است که باعث می گردد دست به صورت مستقل از مغز و سیستم عصبی عمل کند، یا دست برای خودش فکر کند. دست شما، بدون آنکه حتی خبردار شوید، آغاز به قاپیدن چیزها و انجام یک سری از حرکات خواهد نمود. تا این لحظه، درمانی برای آن وجود ندارد، اما نگه داشتن چیزی در دست به عنوان برترین درمان به شمار میرود.

خود مرده پنداری

این بیماری عجیب (خود مرده پنداری) باعث می گردد شخص مبتلا باور کند که مرده است. آن ها اساسا وقتی به قدم زدن و صحبت کردن با دیگران ادامه می دهند به نوعی به ارواح تبدیل می شوند چون خودشان معتقدند که از جهان رفته اند. برخی ها پا را از این توهم یک گام فراتر می گذارند و معتقدند که نامیرا هستند. درمان این بیماری شگرف به دارو و همودیالیز احتیاج دارد.

پرانگشتی

این بیماری جالب (پرانگشتی) از دیگر بیماری های این لیست شیوع بیشتری دارد. تقریبا از هر 500 کودک یک کودک با انگشتان دست یا پای اضافه به جهان می آید. یک چیز عجیب درباره این بیماری آن است که انگشت های اضافه دست یا پا عموما فاقد استخوان هستند. که همین باعث می گردد بسیاری از آدم ها این عضو اضافه را با عمل جراحی بردارند و این بیماری هم جزو عجیب ترین بیماری های جهان است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با سوسک های ریز آپارتمانی خداحافظی کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عجیب ترین بیماری های جهان را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین بیماری های جهان را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید