طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزش پرنده نگری با شرکت حدود هزار نفر از علاقه مندان و فعالان این حوزه به صورت مجازی در استان برگزار گردید.

طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند

ابوالفضل اسماعیلی اظهارکرد: این کارگاه آموزشی به مناسبت روز ملی پرنده نگری و با حضور یکی از استادان ممتاز این حوزه در استان برپا شد که با استقبال گسترده علاقه مندان طبیعت و راهنمایان گردشگری رو به رو شد.

به گزارش وبلاگ تور کیش، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، وی اضافه نمود: در این کارگاه بر لزوم همکاری تنگاتنگ ادارات کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و انجمن صنفی تورگردانان توسعه مالی در راستای توسعه صنعت پرنده نگری و توانمندسازی جوامع محلی در جوار زیستگاه های حساس تأکید شد.

اسماعیلی اضافه نمود: زیستگاه های پرندگان استان، انواع پرندگان و زمان مناسب دیدن گونه های متنوع پرندگان (اکوتوریسم)، پرنده نگری و حساسیت های اکولوژیکی مناطق از جمله موضوعات طرح شده در این کارگاه یکروزه آموزشی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید