سنگ چشم ببر، انرژی خالص

به گزارش وبلاگ تور کیش، استفاده از سنگ های زینتی از دیرباز در زیورآلات و تزئین مکان ها رایج بوده است.

سنگ چشم ببر، انرژی خالص

به گزارش وبلاگ تور کیش، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی سونه، به کارگیری سنگ ها تنها جهت زیباسازی به کار نمی رفته و معتقد بوده اند که هر سنگ خواص منحصربه فرد خود را دارد و می تواند فواید زیادی داشته باشد و به همین دلیل در مراسم مختلف یا مکان ها با کاربردهای گوناگون، از سنگ های متفاوت استفاده می شده است.

سنگ چشم ببر (Tigers Eye) یکی از سنگ های نیمه قیمتی، خاص و چشم نواز است که در تهیه زیورآلات کاربرد بسیاری داشته است. این سنگ به صورت لایه ای از رسوبات آهن و اکسید آهن ایجاد شده است و از انباشت کوارتز قهوه ای تیره و طلایی به دست آمده است. سختی سنگ چشم ببر بین 6.5 تا 7 MOH هست و وزن مخصوص آن 2.64-2.71 است که فرمت شکستگی رشته ای داشته و بدون فلورسانس هست. عموما این سنگ در آفریقای جنوبی و تایلند بیشتر یافت می گردد و با آن که بزرگ ترین معادن این سنگ در کشورهایی مانند هند، استرالیا، کانادا، چین و اسپانیا است، تمام نقاط زمین یافت می گردد و تنها میزان خلوص، نوع دسترسی متفاوت است.

این سنگ در قدیم برای برطرف چشم زخم استفاده می شده است و نماد خوشبختی و ثروت هست. همچنان که از نام آن برمی آید، این سنگ مرتبط با ببر است و به همین دلیل سربازان رومی از آن برای افزایش شجاعت و محافظت در برابر دشمنان خود از آن استفاده می کردند. در مصر باستان این سنگ را به خدایان زمین و آسمان هدیه می دادند و از آن برای ساخت چشم بت های خود بهره می برند. در چین از سنگ چشم ببر برای احیا و بازگرداندن انرژی بخصوص در یین و یانگ استفاده می کردند. در آفریقا از این سنگ برای معین صحت وسقم و راست گویی طرف مقابل استفاده می شده است.

از لحاظ روانی معتقدند که این سنگ جاذب ثروت و شانس است و برای فرد اتفاقات خوبی رخ می دهد. به جهت گرمای ذاتی سنگ، ترس و اضطراب را دور نموده و تمرکز فرد را افزایش می دهد. سنگ چشم ببر روی چاکراهای سوم، دوم و اول (به ترتیب تأثیر) مؤثر هست و از این نیرو، باعث حفظ تعادل جسم و روح، افزایش خلاقیت و افزایش استقامت و توان می گردد. این سنگ با ایجاد تعادل هورمونی موجب برطرف خستگی، سرزندگی و شادابی فرد می گردد و با ایجاد انرژی، اراده فرد را تقویت می نماید. از لحاظ جسمانی نیز، سنگ چشم ببر، عملکرد ریه ها، روده و کلیه را بهبود می بخشد و بیماری های مزمن را برطرف می نماید.

به همین دلیل، فروشگاه اینترنتی سونه، سعی نموده، در زیورآلات خود از سنگ های مختلف در جهات گوناگون بهره برده و از آن ها استفاده کند. طراحان فروشگاه سونه، در دستبند، گردن بند، پابند، بند عینک و گوشواره های مختلف از سنگ چشم ببر استفاده نموده اند که در کنار زیبایی مثال زدنی آن، خواص آن نیز به مشتری منتقل گردد. از محصولات فوق العاده زیبایی که در فروشگاه مجازی سونه، از سنگ چشم ببر استفاده شده است دستبند کد JSBM13، پابند کد JSAW11 و بند عینک کد JSWW16 هست. در این محصولات از بهترین سنگ چشم ببر استفاده شده است و شهروندان ایرانی می توانند در هر ساعت شبانه روز به وسیله وب سایت و یا اپلیکیشن این فروشگاه نسبت به سفارش محصولات اقدام نمایند.

سونه، حامی هنر دست زنان و مردان ایرانی

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سنگ چشم ببر، انرژی خالص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ چشم ببر، انرژی خالص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید